Kolekcjonerskie opakowania M&M'sów nawiązują do znanych okładek płyt

Kolekcjonerskie opakowania M&M'sów nawiązują do znanych okładek płyt

Producent popularnych cukierków kolejny raz zaskakuje. M&M’s, po tym jak zmienił buty swoim brand heroes, teraz wypuszcza nową linię unikatowych opakowań. Na paczkach pojawiają się artystyczne kreacje, które nawiązują do okładek płyt, aby pokazać szerokie spektrum gatunków i gustów muzycznych.

Aby uczcić różnorodne gusta muzyczne, firma M&M’s wypuściła specjalną kolekcję paczek, które są inspirowane najbardziej zapadającymi w pamięć okładkami albumów. Selekcja pozwoliła zaprezentować na produkcie całe spektrum gatunków muzycznych, środowisk i pokoleń kulturowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na paczkach znajdziemy inspirację Davidem Bowie (żółty M&M ma namalowaną na twarzy charakterystyczną błyskawicą), latynoską piosenkarką Rosalii (i jej płytą „El Mal Querer"), czy też albumem „Golden Hour" autorstwa gwiazdy muzyki country, Kacey Musgraves. Na jednej z paczek znalazła się także interpretacja tajemniczej okładki debiutanckiego albumu H.E.R.

– Wspaniale jest znaleźć się na nowej kolekcji paczek M&M’s „Album Art”. Kiedy usłyszałam o tym projekcie, od razu zgodziłam się na współpracę – zaznacza H.E.R. w swoim oświadczeniu opublikowanym przez Variety. – W M&M’s chodzi o celebrowanie różnic i wykorzystywanie zabawy, aby zbliżać ludzi do siebie i taka idea naprawdę do mnie przemawia. Marka wykorzystuje moc muzyki, aby tworzyć świat, do którego wszyscy czyją przynależność – dodaje gwiazda muzyki R&B.

– Marka M&M's wierzy, że muzyka inspiruje emocje, które mają moc łączenia ludzi, pomagając im przejrzeć dzielące ich różnice i zachęcając do nawiązywania więzi – dodaje Laurie Godfrey, starszy zastępca menedżera marki M&M.

Przypominamy, że popularniej marce zależy na zmianie wizerunku i „tworzeniu inkluzywnego świata, w którym wszyscy czują przynależność”. Takie podejście wynika z obserwacji odbiorców, w szczególności Gen Z. Zdaniem marki młode pokolenia przywiązują dużą wagę do zaangażowania brandów w poruszanie społecznych kwestii, w tym różnorodności i poczucia przynależności.

PS

M&M’s zauważyło, że wygląd popularnych maskotek wymaga pewnych modyfikacji, aby iść w parze z wypełnianiem misji marki. Ostatecznie wygląd kolorowych cukierków nie zmienił się diametralnie, a najistotniejsze niuanse tkwią w szczegółach. Zielona maskotka, która dotąd nosiła białe buty na obcasie, otrzymała parę „fajnych, wyluzowanych tenisówek, aby odzwierciedlić jej niewymuszoną pewność siebie”. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij