Boiron z kampaniami reklamowymi swoich produktów

W styczniu Boiron ruszył z komunikacją marki Camilia – leku na ząbkowanie, a także z kampaniami digitalowymi marki Oscillococcinum oraz syropu na kaszel Stodal.
O autorze
0 min czytania 2022-01-31

Marka Camilia rozpoczęła nowy rok od silnej komunikacji telewizyjnej oraz digital. Komunikacja marki koncentruje się przede wszystkim na budowaniu świadomości konsumenta, w komunikacji podkreślane są benefity marki m.in. brak lidokainy i możliwość higienicznego aplikowania produktu dzięki unikatowej formie podania leku.

Kampania marek Oscillococcinum i Stodal również ma charakter świadomościowy i kładzie nacisk na przekazanie głównych benefitów produktów. 

Za markę Camilia i Stodal w Boiron odpowiada Justyna Zawadowska – product manager, Monika Szałapska – dyrektor marketingu. Za markę Oscillococcinum w Boiron odpowiada Monika Herynowska – dyrektor marketingu. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj