Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Zuchwała kradzież, ciężki humor i miłość do kultowego auta w odważnej kampanii producenta części samochodowych

Firma AS-PL udowadnia, że nawet tak pozornie nieciekawy produkt jak alternator można ubrać w emocjonalny storytelling, który pochłania bez reszty. Przeszło 16-minutowy film „Alternator Crime Story” jest wyczekiwaną kontynuacją „Alternator Love Story”.
O autorze
1 min czytania 2022-02-01
Już w 2017 roku, po ogromnym sukcesie filmu „Alternator Love Story” byliśmy pewni, że kontynuacja historii Alternatora i jego kumpli to tylko kwestia czasu – wyjaśnia Jakub Rewiński, kierownik Działu Marketingu w AS-PL. 

„Alternator Crime Story” opowiada o losach trójki przyjaciół, którzy po suto zakrapianej imprezie orientują się, że ukochany volkswagen T3 jednego z nich zniknął. Co ma z tym wspólnego Niemiec, który „płakał jak sprzedawał”? W filmie nie brakuje odważnego humoru i smaczków zgrabnie poukrywanych przez reżysera – Mayo Kucharskiego.

Znalazłem się w wymarzonej sytuacji każdego filmowca – mówi reżyser, Mayo Kucharski. –  Niezwykle rzadko spotykam się z sytuacją, w której klient godzi się na wyjście ze swojej strefy komfortu i pozwala nam wykreować coś świeżego. Tym razem dostaliśmy ogromny kredyt zaufania, który niósł za sobą pewne ryzyko, ale, jak widać, opłaciło się to zarówno nam-twórcom jak i firmie AS-PL. Film osiągnął postawione przed nim cele z nawiązką mimo bardzo dyskretnego lokowania marki AS-PL. Widzowie bardzo to docenili i wierzymy, że tak samo stanie się w przypadku drugiej części, w której pozwoliliśmy sobie na przekroczenie kolejnych granic – dodaje Kucharski.
Miło było wrócić do tego uniwersum, ale nie tylko ze względu na ciekawą historię przyjaciół, którzy kochają kultowe samochody. Film reklamowy, który stworzyliśmy z ekipą Mova Film, mocno odbiega od typowego przekazu promocyjnego, jaki widujemy na co dzień w telewizji czy w internecie. Podobnie jak w poprzedniej produkcji, tak i tutaj postawiliśmy na ukazanie prawdziwych emocji, które pozwalają nawiązać silną więź z widzem. Film jest zdecydowanie dowodem na to, że można w niesztampowy i angażujący sposób zareklamować taki produkt, jakim jest alternator czy rozrusznik – dodaje Jakub Rewiński.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za kreację i produkcję filmu odpowiada Mova Film – kreatywna agencja wideo z Gdańska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing