WhitePress pisze historię Content Marketingu

Agencja WhitePress rozpoczyna prace nad e-bookiem, który opisze historię i rozwój Content Marketingu na świecie. Jest to pierwszy tego typu projekt na polskim rynku. Publikacja pojawi się na przełomie sierpnia i września 2014 roku.
O autorze
1 min czytania 2014-08-01

Whitepress chce dokładnie prześledzić historię Content Marketingu, począwszy od roku 1900, gdy Michelin wydał pierwszy, bardzo obszerny (bo aż 600-stronicowy) poradnik dla kierowców jeżdżących po francuskich drogach. W publikacji dużo miejsca zostanie poświęcone korelacji między CM, a kanałami komunikacji i rozwojem kolejnych technologii – druku, radia, telewizji i Internetu. Autorzy wyjaśnią też, które etapy w historii miały największy wpływ na rozwój Content Marketingu i jego obecny kształt. Całość zostanie uzupełniona komentarzami partnerów badania.

„Określenie „Content Marketing” zaczęło pojawiać się w polskiej branży marketingowej w okolicach lat 2005-2006, ale sama strategia – od niedawna nazwana na nowo – jest dużo starsza. Chcemy stworzyć jedną publikację, która rzeczowo wyjaśni czym Content Marketing jest i jak się rozwijał. Myślę, że będzie to bardzo ważny głos w dyskusjach o początkach CM, bo te wciąż są żywe.” – wyjaśnia dr Paweł Strykowski, współwłaściciel agencji Content Marketingowej Whitepress.

Za realizację projektu odpowiedzialni będą dr Paweł Strykowski i Maciej Mazur, content manager agencji Whitepress. Do współpracy przy tym projekcie w charakterze Patronów Medialnych zaproszeni zostali: NowyMarketing, Marketing w Praktyce, Marketing przy Kawie, BRIEF, Online Marketing Polska, MARKETER+, Interkatywnie.com, Mediarun.com, PRoto.pl, SocialPress.pl i PortalMedialny.pl.

Za realizację działań PR odpowiada agencja Juicy Relations. Publikacja będzie bezpłatna i ogólnodostępna.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj