Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Katarzyna Kubik oraz Emilia Orzepowska wzmacniają struktury YOC Poland

YOC Poland, działająca w sektorze technologii reklamowych, rozbudowuje działy sprzedaży oraz Ad Operations. Firma zatrudniła Katarzynę Kubik oraz Emilię Orzepowską.
O autorze
1 min czytania 2022-02-07

Katarzyna Kubik zdobywała doświadczenie zarówno w mediach tradycyjnych (outdoor, prasa i radio), jak i digitalu, pracując m.in. dla Media Planet, Agory oraz Adrino Mobile. W YOC Poland, w roli senior sales managera, będzie odpowiadać za relacje biznesowe z domami mediowymi i klientami.

 

Emilia Orzepowska z mediami cyfrowymi związana jest od ponad 10 lat. Zarządzała kampaniami reklamowymi oraz rozwijała programmatic u wiodących wydawców na rynku polski, m.in RMF, TVP oraz Grupy Iberion. W polskim oddziale YOC obejmie rolę senior ad operations managera i tym samym wzmocni kompetencje działu odpowiedzialnego za realizację kampanii.

Zatrudnienie Kasi i Emili to ważny krok z punktu widzenia rozwoju firmy. To nie tylko inwestycja w dalszy wzrost i pozycję spółki na polskim rynku, ale przede wszystkim możliwość dostarczenia jeszcze większej wartości naszym klientom i partnerom biznesowym – powiedział Wojciech Nowański, prezes zarządu YOC Poland.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj