Katarzyna Kubik zdobywała doświadczenie zarówno w mediach tradycyjnych (outdoor, prasa i radio), jak i digitalu, pracując m.in. dla Media Planet, Agory oraz Adrino Mobile. W YOC Poland, w roli senior sales managera, będzie odpowiadać za relacje biznesowe z domami mediowymi i klientami.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Emilia Orzepowska z mediami cyfrowymi związana jest od ponad 10 lat. Zarządzała kampaniami reklamowymi oraz rozwijała programmatic u wiodących wydawców na rynku polski, m.in RMF, TVP oraz Grupy Iberion. W polskim oddziale YOC obejmie rolę senior ad operations managera i tym samym wzmocni kompetencje działu odpowiedzialnego za realizację kampanii.
Zatrudnienie Kasi i Emili to ważny krok z punktu widzenia rozwoju firmy. To nie tylko inwestycja w dalszy wzrost i pozycję spółki na polskim rynku, ale przede wszystkim możliwość dostarczenia jeszcze większej wartości naszym klientom i partnerom biznesowym – powiedział Wojciech Nowański, prezes zarządu YOC Poland.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024