Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Tyskie startuje z pełną nadziei kampanią „Wkrótce będziemy bliżej. Przejdźmy na Ty”

Tyskie wystartowało z kampanią, która wraz z nadchodzącą wiosną przynosi nadzieję i przypomina o radości z bliskich spotkań. Akcja przypomina o wadze ponadczasowych wartości, takich jak więzi z bliskimi, wspólnota oraz o emocjach towarzyszących prawdziwym relacjom.
O autorze
1 min czytania 2022-02-09
Tęsknota za bliskością z drugim człowiekiem i możliwością wspólnego spędzania czasu wpisała się w naszą codzienność. Jest ona uczuciem, którego doświadcza większość z nas – niezależnie od poglądów oraz dzielących nas różnic. Po dwóch latach pandemii, zwyczajnie oddaliliśmy się od siebie. Chcąc przywrócić nadzieję na normalność i zwyczajne spotkania, otwieramy rok silną, pełną ludzkich emocji kampanią, której głównym nośnikiem jest wzruszający spot pokazujący autentycznych bohaterów w chwilach radości z bycia razem. Akcja idealnie wpisuje się w DNA Tyskiego, które konsekwentnie przypomina Polakom o tym, co ich łączy, a nie dzieli i zachęca do szukania wspólnego mianownika pomimo różnic – mówi o kampanii Łukasz Kling, brand manager marki Tyskie.

Przejdźmy na TY – ponadczasowy i uniwersalny przekaz Tyskiego Kompanii Piwowarskiej wybrzmiewa w nowym spocie z całą mocą. Marka pokazuje ludzkie emocje, radość ze spotkań, czasem tych nieoczekiwanych, czasem w bardzo odległych miejscach, a czasem bardzo bliskich. Przejść na Ty można wszędzie – na podwórku, w pubie, na biwaku, w górach… a nawet w kosmosie. Bo budowanie relacji opartych na bliskości nie zna granic.

Spot reklamowy został wyreżyserowany przez duet reżyserski Konqubinat (Lewicka&Kapuściński). 30 i 15-sekundowe wersje będą emitowane w telewizji od połowy lutego.

Za produkcję odpowiada Papaya Films, a za postprodukcję Platige Image. Za realizację działań reklamowych 360 dla marki Tyskie odpowiada agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj