Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Publicis Groupe CEE powołuje Jerkera Fagerströma na stanowisko chief creative officera Le Pont

Jerker Fagerström jako chief creative officer dołączy do platformy Le Pont, którą w ramach Publicis Groupe CEE tworzą trzy centra kompetencyjne w Polsce, na Węgrzech i w Czechach. Fagerström będzie jednocześnie pełnił dotychczasową funkcję chief creative officera w Publicis Groupe Nordics.
O autorze
2 min czytania 2022-02-15

Jerker Fagerström był współzałożycielem agencji Saatchi & Saatchi Sztokholm, należącej do Publicis Groupe, następnie był partnerem zarządzającym DDB Szwecja skąd przeniósł się do Australii, by kierować agencją McCANN w Sydney, z którą szybko zdobył pierwszego w historii tej agencji Lwa w Cannes.

 Powołanie światowej klasy lidera w dziedzinie kreatywności na stanowisko szefa kreacji Le Pont odzwierciedla naszą ambicję stworzenia najlepszej na świecie platformy digital-first, ale jest także wyrazem naszej wiary w siłę kreatywności, napędzającej wszystko czym się zajmujemy. Mogę śmiało powiedzieć, że to największy transfer w zimowym „oknie transferowym” na scenie marketingowej regionu CEE. Jerker jest również po prostu wspaniałym człowiekiem, dlatego jestem przekonany, że oprócz kompetencji zarządczych w swoim obszarze kompetencji, wniesie do Le Pont ogrom inspiracji – mówi Tomas Lauko, CEO Publicis Groupe CEE.

Branża marketingowa jest dla Jerkera Fagerströma drugą ścieżką zawodową, jaką obrał w życiu. Na początku służył bowiem w szwedzkiej armii jako oficer, w tym przez siedem miesięcy przebywał na misji w Bośni. Zdobycie karnetu na mecze jego ulubionego klubu piłkarskiego Chelsea, zachęciło go do wyjazdu do Londynu na studia. Tam rozpoczął karierę w komunikacji marketingowej. Zaczynał jako strategic planner, by dojść do stanowisk zarządczych w agencjach reklamowych i wraz ze swoimi zespołami zdobywać nagrody na najważniejszych konkursach kreatywnych na świecie: D&AD, EFFIE, Cannes Lions (Titanium Lion), Eurobest, Clio czy One Show.

Na styku kreatywności, technologii i dogłębnego zrozumienia ludzi powstają najlepsze pomysły. Le Pont jest miejscem gdzie takie rzeczy właśnie się dzieją, ponieważ koncentrujemy się na przyszłości, jesteśmy różnorodni kulturowo i uzupełniamy się wieloma kompetencjami, co sprawia, że kreatywne idee mogą być realizowane z największą precyzją. Fascynuje mnie potencjał Le Pont, a dodatkowo zawsze byłem wielkim fanem regionu Europy Środowo-Wschodniej – komentuje Jerker Fagerström.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Dołączenie do zespołu Le Pont Jerkera, to świetna wiadomość nie tylko dla nas, ale także dla całej branży kreatywnej w regionie, bo stanowi najlepszy dowód na to, że jako Publicis Groupe jesteśmy atrakcyjnym miejscem dla największych postaci w tej dziedzinie. Myślę, że ten transfer, zainicjowany przez Le Pont, jest wymownym znakiem dla całej społeczności kreatywnej w regionie – mówi Konrad Dorabialski, współzarządzający Le Pont.

Utworzoną w ubiegłym roku, wirtualną platformę Le Pont, zarządzaną przez Konrada Dorabialskiego i Helgę Sásdi, tworzy obecnie 600 ekspertów z trzech rynków: Polski, Węgier i Czech. Blisko 400 z nich to specjaliści pracujących w Publicis Groupe Polska w Warszawie i Poznaniu. Reprezentują oni aż 22 narodowości z całego świata i, będąc częścią regionalnego zespołu, w Polsce tworzą rozwiązania dla największych globalnych marek. Polskie centrum kompetencyjne w ramach Le Pont odpowiada za realizację działań w obszarach commerce i produkcji. Centrum na Węgrzech zajmuje się contentem i dynamiczną kreacją, centrum w Czechach odpowiada za CRM, data, tech & development.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się