Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Marka herbat współtworzona przez Quebonafide dostępna także na stacjach Shell

Shell nawiązał współpracę z marką MISS TI 蒂小姐, producentem Matcha Latte oraz Milk Tea. Produkt jest dostępny na ponad 330 stacjach Shell, a w promocję marki na stacjach włączył się Quebonafide, który jest współtwórcą MISS TI 蒂小姐.
O autorze
1 min czytania 2022-02-16

Do oferty większości stacji Shell w Polsce zostały wprowadzone dwa napoje herbaciane produkowane pod marką MISS TI 蒂小姐: wegańska Matcha Latte z mlekiem migdałowym i Milk Tea z mlekiem UHT 12 proc. Są one dostępne w półlitrowych, plastikowych butelkach, które w całości pochodzą z recyklingu. Matcha Latte i Milk Tea nie zawierają konserwantów i barwników. 

Obserwujemy trendy rynkowe i chcemy jak najlepiej dopasowywać naszą ofertę do zmieniających się potrzeb naszych klientów, a także zachęcać ich do odkrywania nowych smaków. Ważne jest dla nas także udostępnianie w naszej ofercie nowości i produktów unikatowych. Dzięki nawiązaniu współpracy z marką MISS TI 蒂小姐 chcemy dotrzeć do nowych grup klientów. Zafascynowani kuchnią azjatycką z pewnością docenią nowe produkty – mówi Anna Borowska, Partner Biznesu Kategorii Sklepowych w Shell Polska.  

Napoje herbaciane MISS TI 蒂小姐 na wybranych stacjach będą także dostępne w zestawie z wegekanapką. Zestaw jest promowany hasłem „Wyjątkowa para, dla której warto się zatrzymać.” Jest to nawiązanie do hasła konceptu kawiarniano-gastronomiczne Shell Café, który został wprowadzony w 2021 roku. Jego wyróżniki to kawa premium, obsługa baristyczna i przytulne kawiarniane wnętrza.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj