Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Bartosz Wicijowski objął stanowisko chief sales officer w Grupie iCEA

Grupa iCEA powiększyła zespół o nowego CSO – Bartosza Wicijowskiego, który wesprze dział handlowy, we wdrażaniu strategii sprzedaży oraz dział relacji partnerskich w tworzeniu nowych perspektyw biznesowych, które pozwolą na dalszą ekspansję rynków zagranicznych.
O autorze
1 min czytania 2022-02-16

Bartosz Wicijowski objął stanowisko chief sales officera w Grupie iCEA. Zadba o opracowywanie i wdrożenie strategii mającej na celu realizację planów handlowych. Będzie także odpowiedzialny za zarządzanie działem generowania leadów oraz wesprze dział relacji partnerskich w budowaniu silnych relacji B2B.

– Rozwój firmy na rynku Polskim, ale przede wszystkim na rynkach zagranicznych, wymaga opracowywania i wdrażania strategii mającej na celu optymalizacje procesów handlowych wewnątrz naszych oddziałów w Ameryce Północnej, Azji oraz Europie. Cel nadrzędny skupia się na klientach. Chcemy dostarczyć im rozwiązań, których potrzebują. Znajomość rynku to klucz do ich dotarcia i skutecznego pozyskania. Bartosz doskonale odnajduje się w tych zadaniach, a jego wieloletnie doświadczenie owocuje budowaniem długofalowych relacji z klientami w Polsce i na rynkach zagranicznych – komentuje Wojciech Harmeza – CEO Grupa iCEA.

Bartosz Wicijowski z obszarem handlu związany jest od ponad 10 lat. Swoje kompetencje budował jako dyrektor działu sprzedaży i marketingu w Evio Polska oraz ASTA-NET S.A., gdzie odpowiadał za rozwój sektora sprzedaży i marketingu, a także budowę relacji z kluczowymi klientami i partnerami. Przez ostatni rok pełnił funkcję dyrektora sprzedaży w Primesoft Polska Sp. z o.o., w którym zarządzał działaniami skierowanymi na zwiększenie sprzedaży, a także odpowiadał za relację z klientami B2B oraz budowanie pozycji marki na rynku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj