Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Biedronka wprowadza produkty z ikoną „Wybiegaj to!”

Biedronka wprowadza produkty z ikoną „Wybiegaj to!”
Na wybranych produktach spożywczych znanej sieci dyskontowej pojawią się nowe oznaczenia. Dzięki nim dowiemy się, jak długo trzeba się ruszać, aby spalić spożyte kalorie.
O autorze
1 min czytania 2022-02-16

Na opakowaniach już od dawna możemy znaleźć informacje o kaloryczności produktów, ale mało który konsument zastanawia się nad tym, co to tak naprawdę dla niego oznacza. Ile może zjeść danej przekąski? Jakiej aktywności potrzeba, aby spalić spożyte kalorie?

Wkrótce właśnie takie komunikaty pojawią się na produktach dostępnych w sieci Biedronka. Na produktach marki własnej znajdzie się oznaczenie zwane PACE (z ang. physical activity calorie equivalent), które informują o czasie wykonywanej aktywności fizycznej niezbędnym do spalenia określonej liczby kalorii.

Ikony „Wybiegaj to” znajdą się najpierw na chipsach marki TOP. Chipsy ziemniaczane o smaku karkówki z grilla, karbowane o smaku grillowanych warzyw oraz chrupki z soczewicy o smaku paprykowym i kwaśnej śmietany z cebulą to pierwsze produkty marki własnej sieci, na których opakowaniach pojawią się informacje o tym, ile czasu potrzeba, aby po zjedzeniu słonej przekąski kalorycznie wyjść na zero.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Opierając się na przykładzie przytoczonych chipsów – osoba dorosła o masie ciała około 70 kg, aby spalić zjedzoną porcję 30 g chipsów ziemniaczanych, powinna przez około 13 minut biec z prędkością około 10 km na godzinę. Konsumenci będą jednak informowani, że całkowity wydatek energetyczny jest cechą indywidualną, i zależy od wielu czynników, dlatego takie szacunki nigdy nie są pewnikiem. 

– Nadmiar spożywanych w ciągu dnia kalorii jest jednym z czynników prowadzących do nadwagi, a regularna aktywność fizyczna pozwala na utrzymanie nie tylko dobrej kondycji, ale również prawidłowej masy ciała. Dlatego w interesie naszych klientów zdecydowaliśmy się wprowadzić oznaczenia PACE na wybranych produktach marki własnej Biedronki. Etykieta produktów to jeden z elementów ułatwiających podejmowanie świadomych wyborów już przy półce sklepowej, a aktywność fizyczna jest bardzo ważnym elementem zdrowego stylu życia – mówi Justyna Szymani, Dyrektor Działu Rozwoju Jakości i Kontroli Marki Własnej w sieci Biedronka.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Na razie w Biedronce wśród produktów z ikoną „Wybiegaj to!” znajdziemy tylko chipsy TOP, ale wkrótce pojawią się kolejne produkty z informacją będąca zachętą do podjęcia wysiłku fizycznego. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Jakie najciekawsze akcje przeprowadziła w 2021 roku Biedronka? Które kanały komunikacji marketingowej były dla niej najważniejsze? Jak zmieni się to w 2022 roku? O roku 2021 dla marki Biedronka opowiada Dorota Wrotek-Gut, dyrektorka ds. marketingu w sieci Biedronka.