Nathan Drake z gry poleca zobaczyć Nathana Drake’a w filmie "Uncharted” na ekranach Cinema City

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nathan Drake z gry poleca zobaczyć Nathana Drake’a w filmie

Ruszyła kampania Cinema City promująca premierę filmu”“Uncharted” w kinach tej sieci. „Uncharted” to film przygodowy dystrybucji Sony Pictures na bazie znanej serii gier. Głównym bohaterem zarówno w grach, jak i w filmie jest Nathan Drake, poszukiwacz skarbów mający smykałkę w złodziejskim fachu. W polskiej wersji językowej gry w postać Nathana wcielał się Jarosław Boberek, który użyczył głosu postaci. I właśnie na współpracy między Cinema City i Jarosławem Boberkiem opiera się pomysł całej kampanii.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Główne wideo pokazuje kręconą z perspektywy pierwszej osoby sytuację ucieczki przed zagrożeniem (rodem z "Uncharted”). Bohater finalnie trafia do Cinema City, gdzie znajduje schronienie i postanawia wybrać się na seans. Całą akcję komentuje głos Nathana Drake’a z gry – czyli Jarosław Boberek. Finalnie nasz bohater rozsiada się wygodnie w sali IMAX, szykując się na seans filmu "Uncharted” i komentując

„no dobra Nathan, teraz możesz odpocząć – a ja obejrzę nowego Drake’a na wielkim ekranie IMAX”. Tym samym Nathan z gry „przekazuje pałeczkę” Nathanowi z filmu (gdzie główną rolę gra Tom Holland).

Celem kampanii jest pokazanie Cinema City jako miejsca dla tych, którzy chcą nie tylko oglądać, ale też doświadczać kina. Tylko w Cinema City można obejrzeć „Uncharted” w formacie IMAX (największe ekrany w Polsce), ScreenX (akcja na 3 ekranach jednocześnie) oraz 4DX (poczuj akcję wszystkimi zmysłami).

Kampania obejmuje social media i digital. Film wyreżyserował Wojciech Ciszkiewicz. Za big idea kampanii, postprodukcję filmu oraz realizację assetów do digitalu odpowiada Feeders Agency.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij