Awanse w dziale Client Engagement VMLY&R

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Awanse w dziale Client Engagement VMLY&R

Agnieszka Winnik-Jaworska, dotychczas account supervisor, od lutego 2022 roku awansowała na stanowisko business director. Marta Gaś-Dmowska, Bartosz Mazurek i Michał Brzeczkowski – dotychczas na stanowiskach group account managers – również awansowali, obejmując role: business supervisors.

Na zdjęciu od lewej: Bartosz Mazurek, Agnieszka Winnik-Jaworska, Michał Brzeczkowski, Marta Gaś-Dmowska.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W wyniku awansów cała czwórka dołącza do grona opiekunów grup biznesowych w VMLY&R obok: Magdaleny Brejnak-Kowalskiej, Aldony Boreckiej, Aleksandry Monczak i Michała Kasperczyka.

Awanse w zespole client engagement VMLY&R mają wzmocnić strukturę działu, którego rolą jest rozwijanie partnerstwa biznesowego z kluczowymi klientami agencji.

Chcemy być dla każdego z naszych klientów ważnymi partnerami w rozwoju ich marek i biznesu. Skupiamy się więc na budowie relacji, u podstaw których leży realizacja innowacyjnych marketingowych i biznesowych rozwiązań, opartych na zintegrowanych usługach agencji – mówi Michał Banaszewski, chief business officer VMLY&R

Agnieszka Winnik-Jaworska jest związana z branżą reklamową od kilkunastu lat, w tym ostatnie cztery lata pracowała jako account supervisor w VMLY&R. Wcześniejsze doświadczenie zdobywała w agencjach Lowe (obecnie MullenLowe) oraz Agencji 303, pracując dla takich marek jak: 36.6, Simplus, Wirtualna Polska, Maspex, Dove, Knorr, Toyota Bank, Nestlé czy Compensa. Obecnie jako business director w VMLY&R odpowiada za grupę biznesową obsługującą m.in. BNP Paribas oraz markę Kinguin. W ostatnich latach w VMLY&R była odpowiedzialna za takich klientów jak Mazda czy Leroy Merlin.

Prywatnie wielka fanka Azji, dobrego jedzenia, kwiatów, jogi, mądrych i zabawnych ludzi, pięknych wnętrz i książek oraz ciszy.

Marta Gaś-Dmowska posiada ponad 10 lat doświadczenia w realizacji projektów i budowaniu długotrwałych relacji biznesowych. Do tej pory pracowała między innymi dla takich klientów i marek jak: Peugeot, LINK4, Unilever, Mondelēz, mBank, Grupa Danone (Nutricia, Żywiec Zdrój), Nestlé, PepsiCo czy Grupa Żywiec. Obecnie w VMLY&R liderka zespołu odpowiedzialnego dla realizacji projektów i rozwój Mazdy i Netto Polska.

Prywatnie uwielbia aktywnie spędzać czas z rodziną, starając się dbać o prawidłową równowagę w rozwoju zawodowym i osobistym. W wolnych chwilach fanka dobrych seriali i produkcji Marvela.

Bartosz Mazurek z VMLY&R związany jest od 5 lat. Posiada ponad 11-letnie doświadczenie w branży marketingowej. Wcześniej związany z agencją interaktywną Galileo Interactive oraz agencją PR-ową Omega Communications. Jako projekt manager uczestniczył w tworzeniu systemu Brand Oriented. Na przestrzeni lat pracował m.in. dla Samsung, T-Mobile, RWE / Innogy Polska, Siemens, Autodesk, Bayer, Kross, Muzeum Powstania Warszawskiego, Aegon, Tesco, Bakoma, Nestlé Waters, Decathlon, Beiersdorf, Kimberly-Clark. Obecnie jako business supervisor w VMLY&R odpowiada za kompleksową obsługę firmy Samsung.

Prywatnie, tata żywiołowego czterolatka, fan sportu, kryminałów i PlayStation – w różnych konfiguracjach. Po pracy lubi spędzać czas w kuchni.

Michał Brzeczkowski w marketingu i reklamie odnalazł się ponad dekadę temu. Przez lata pracował zarówno po stronie agencji, jak i klienta, dzięki czemu potrafi zrozumieć obie perspektywy. Dobrze łączy swoją wiedzę z umiejętnością nawiązywania kontaktów, co przekłada się na wieloletnie relacje z klientami i rozwój biznesu po obu stronach. Marki, dla których pracował do tej pory, to: Tauron Polska, GDDKiA, Johnson & Johnson Poland, Mondelēz, LOT Polish Airlines, Wizz Air, PZ Cussons, Electrolux, LINK4 i Goodyear Polska. Aktualnie w agencji VMLY&R w roli business supervisora odpowiada za digitalowe oblicze marki T-Mobile.

Prywatnie: uwielbia muzykę, język francuski oraz podróże, które poszerzają jego życiowe horyzonty. Tata dwóch psów, z którymi zwiedził sporo ciekawych miejsc w Polsce. W wolnych chwilach, ogromny fan teatru Krzysztofa Warlikowskiego.

Obecnie dział obsługi klienta VMLY&R, uwzględniając zespoły zarządzane przez Agnieszkę Grzymkowską, WPP Danteam CEN regional lead oraz Katarzynę Tomalską, regional business director, liczy blisko 50 osób.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij