Phillips-Medisize rozpoczyna współpracę z ContentHouse

ContentHouse rozpoczyna stałą współpracę z Phillips-Medisize, dostawcą innowacyjnych produktów oraz rozwiązań dla branży farmaceutycznej, urządzeń medycznych i diagnostyki. W ramach współpracy agencja zajmuje się tworzeniem strategii komunikacji digital w oparciu o content marketing.
O autorze
1 min czytania 2022-02-18

Na realizowane działania składa się między innymi budowa serwisu phillipsmedisize.pl, a także stworzenie w jego obrębie chatbota rekrutacyjnego, który dzięki swojej atrakcyjnej formie będzie wsparciem w zakresie rekrutacji do zakładu produkcyjnego powstającego w Siemianowicach Śląskich.

Do zadań agencji należy również planowanie oraz realizacja kampanii mediowych, w tym uruchomienie kanałów komunikacji w social mediach na takich platformach jak: Facebook, LinkedIn, Instagram oraz YouTube.

Kolejne ważne elementy prac ContentHouse to działania z zakresu performance content marketingu, employer brandingu i social media. Zespół ContentHouse zajmuje się również tworzeniem serii artykułów o charakterze edukacyjnym. Za opracowanie specjalistycznych treści na stronę odpowiada doświadczony zespół dziennikarzy agencji ContentHouse, wyspecjalizowanych w branży medycyny i farmacji.

– Phillips-Medisize Poland zdecydował się na współprace z ContentHouse po bardzo profesjonalnym przedstawieniu oferty wsparcia działań marketingowych, która została „uszyta” na miarę naszych potrzeb. Celem współpracy jest wypromowanie marki Phillips-Medisize Poland, szczególnie na rynku lokalnym, jako pracodawcy z wyboru, ale również wiarygodnego partnera biznesowego. Agencja jest elastyczna i dostosowuje się do naszych potrzeb oraz oczekiwań. Z pełnym przekonaniem mogę polecić ContentHouse jako rzetelnego partnera biznesowego – mówi Agnieszka Zbierzchowska, HR Manager w Phillips-Medisize.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Powierzenie ContentHouse misji formowania strategii i obsługi komunikacji digital Phillips-Medisize to dla nas wyraz najwyższego zaufania ze strony Grupy Molex. Firma ta do tej pory nie prowadziła żadnych działań marketingowych na rynku europejskim, więc wspólnie z zespołem Phillips-Medisize będziemy w naszym kraju przecierać marketingowe szlaki na naszym kontynencie – mówi Grzegorz Miłkowski, CEO w ContentHouse.

Po stronie agencji działania prowadzone są przez zespół PR & content marketing pod kierownictwem Michała Grzebyka. Za całokształt działań strategicznych oraz ich taktyczną egzekucję odpowiedzialny jest Przemysław Henzel, natomiast koordynacją współpracy z klientem zajmie się account manager, Wioleta Zimmer.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się