InPost podpisał pięcioletnią umowę partnerską z Vinted

Platforma sprzedażowa zyskuje dostęp do 35.000 punktów obioru na 8 rynkach w Europie.
O autorze
1 min czytania 2022-02-21

InPost – lider wśród platform dostaw dla e-commerce w Europie – podpisał pięcioletnią umowę partnerską z Vinted, największą w Europie internetową platformą sprzedażową w segmencie mody używanej. Tym samym InPost staje się jednym z partnerów Vinted w całej Europie. Usługa będzie świadczona pod marką InPost w Wielkiej Brytanii, Polsce i we Włoszech oraz Mondial Relay we Francji, Belgii, Holandii, Portugalii i Hiszpanii.

Umowa pozwoli wykorzystać rozległą transgraniczną sieć InPost obejmującą 35.000 punktów doręczeń poza domem i oferując użytkownikom Vinted ekonomiczną, wygodną opcję odbioru zakupów w dogodnym dla nich czasie i miejscu.

– To nasze pierwsze paneuropejskie partnerstwo, obejmujące wszystkie osiem rynków, na których jesteśmy obecni. Jesteśmy przekonani, że to dopiero początek. Nasza umowa z Vinted pokazuje, że InPost ma skalę i możliwości, aby być strategicznym partnerem w zakresie dostaw poza domem dla firm działających na rynkach całej Europy – ze szczególnym uwzględnieniem usług out-of-home. Cieszymy się, że możemy być częścią rozwiązania wysyłkowego Vinted – powiedział Rafał Brzoska, prezes InPost.

– Jako firma skoncentrowana na oferowaniu naszym członkom najlepszych możliwości wyboru sposobu wysyłania i odbierania przesyłek, ze szczególnym uwzględnieniem PUDO i opcji skrytek, z przyjemnością kontynuujemy udaną współpracę z InPost i Mondial Relay na wielu rynkach w Europie – dodaje Vytautas Atkočaitis, dyrektor ds. wysyłek w Vinted.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Vinted jest największym internetowym rynkiem konsumenckim w Europie dedykowanym modzie używanej, z ponad 50 milionami użytkowników w 13 krajach europejskich, a także w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kiedy do mieszkańców Polski docierały alerty RCB z prośbą o pozostanie w domach z powodu niebezpiecznych porywów wiatru, do ostrzeżenia dołączył się InPost. „Zostań w domu, Twoja paczka zaczeka” – informuje firma, zapewniając dodatkowy czas na odbiór przesyłek z Paczkomatów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się