W jury kategorii Branded Stories oraz Music Stories zasiądzie ponad 120 specjalistek i specjalistów z całego świata, w tym osoby reprezentujące branżę reklamową, filmową, muzyczną oraz media. Prace młodych twórców oceniać będą również eksperci z zagranicy, między innymi Shelley Smoler – executive creative director w Droga5, Harjot Singh – global chief strategy officer w McCann UK czy Rachel Campbell – global strategy director w The & Partnership. Wszyscy członkowie i członkinie jury są dostępni pod adresem www.papayayoungcreators.com/kapitula-konkursu
W konkursie Papaya Young Creators co roku uczestnicy zgłaszają setki eksplikacji, które muszą zostać przeczytane i zaopiniowane przez członków i członkinie jury. W pierwszym etapie wybrane zostanie kilkadziesiąt prac, które przejdą do półfinału, a po kolejnej selekcji, te najlepsze zakwalifikują się do finału by zawalczyć o nagrody, których pula, uwzględniając granty na realizację produkcji, wynosi ponad pół miliona złotych.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Wszystkie informacje na temat konkursu dostępne są na stronie. www.papayayoungcreators.com. Deadline zgłoszeń mija 28 lutego br.