Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Gwiazdy TikToka oraz eksperci i ekspertki z całego świata w jury Papaya Young Creators

Papaya Young Creators właśnie ogłosiło skład tegorocznego jury. W gronie jurorów znaleźli się czołowi TikTokowi twórcy, których zasięgi liczone są w milionach odsłon. Są wśród nich Jan Strojny, Life on Wheelz czy Filsoon.
O autorze
1 min czytania 2022-02-22

W jury kategorii Branded Stories oraz Music Stories zasiądzie ponad 120 specjalistek i specjalistów z całego świata, w tym osoby reprezentujące branżę reklamową, filmową, muzyczną oraz media. Prace młodych twórców oceniać będą również eksperci z zagranicy, między innymi Shelley Smoler – executive creative director w Droga5, Harjot Singh – global chief strategy officer w McCann UK czy Rachel Campbell – global strategy director w The & Partnership. Wszyscy członkowie i członkinie jury są dostępni pod adresem www.papayayoungcreators.com/kapitula-konkursu

W konkursie Papaya Young Creators co roku uczestnicy zgłaszają setki eksplikacji, które muszą zostać przeczytane i zaopiniowane przez członków i członkinie jury. W pierwszym etapie wybrane zostanie kilkadziesiąt prac, które przejdą do półfinału, a po kolejnej selekcji, te najlepsze zakwalifikują się do finału by zawalczyć o nagrody, których pula, uwzględniając granty na realizację produkcji, wynosi ponad pół miliona złotych.

Wszystkie informacje na temat konkursu dostępne są na stronie. www.papayayoungcreators.com. Deadline zgłoszeń mija 28 lutego br.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj