Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

adidas buduje pomniki na cześć kobiet w sporcie

adidas buduje pomniki na cześć kobiet w sporcie
W sercu Londynu pojawiło się osiem posągów reprezentujących największe damskie postacie ze świata piłki nożnej, rugby czy tańca. W ten sposób adidas kontynuuje swoje zaangażowanie we wspieranie kobiet i dziewcząt w sporcie.
O autorze
1 min czytania 2022-02-24

fot. instagram.com/adidas; instagram.com/enialuko

O tym, że „wsparcie po podstawa” adidas przekonuje w swojej najnowszej kampanii promującej sportowe biustonosze dla każdego typu sylwetki. Po zaprezentowaniu ciałopozytywnego banneru z kobiecymi piersiami, marka postanowiła oddać hołd kobietom, instalując osiem posągów w centrum Londynu.

adidas, wspierając integrację i rozwój kobiet w sporcie, zwraca jednocześnie uwagę na inną kwestię. Marka przedstawiła dane z badań ArtUK, według których zaledwie 4% pomników na terenie Londynu przedstawia kobiece sylwetki. Oznacza to, że w stolicy Anglii znajduje się więcej posągów mężczyzn lub zwierząt niż rzeźb upamiętniających kobiety.

Sportowa marka postanowiła nieco zmienić te statystyki i zaprezentowała kolorowe figury przedstawiające kobiet ze świata sportu, mody czy kultury. Wśród nich widzimy Vivianne Miedemę – piłkarkę Arsenalu, Eniolę Aluko – piłkarkę i komentatorkę sportową, Francescę Brown – piłkarkę i prezeskę Goals4Girls, Ellie Goldstein –  tancerkę i modelkę, Emily Scarratt – zawodniczkę rugby, Asmę Elbadawi – koszykarkę i poetkę oraz Sherrie Silver – tancerkę i choreografkę, a także Tany’ę Compas – aktywistkę LGBTQ+ pracującą z młodzieżą.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Emily Scarratt (@scaz13)

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Sherrie Silver – African Queen (@sherriesilver)

Rzeźby wydrukowane w 3D powstały z przetworzonego plastiku wyłowionego z oceanów. Posągi można zobaczyć przez dwa tygodnie na South Bank, pod Tower Bridge, a następnie zostaną zainstalowane na stałe w innych miejscach stolicy Wielkiej Brytanii.

PS
„No More Red” to wspólna inicjatywa Arsenalu i marki adidas, które walczą z rosnącą przestępczością i samobójstwami wśród młodych ludzi. Symbolem akcji jest zastąpienie czerwonych strojów piłkarskich białymi koszulkami.

PS 2
– PREDATOR EDGE oznacza nowe korki piłkarskie na nową erę piłki nożnej. Kiedy je zakładam, czuję się silna – jakbym mogła osiągnąć wszystko zarówno na boisku, jak i poza nim – mówi piłkarka Wendie Renard w kampanii promującej sportowe buty piłkarskie marki adidas.