Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Multikino startuje z podcastem na platformie Spotify

Dyskusje o nadchodzących premierach, ciekawostki i spotkania z ludźmi z branży filmowej będą tematami podcastu sieci kinowej Multikino, który startuje 25 lutego 2022r.
O autorze
2 min czytania 2022-02-24

Data premiery pierwszego odcinka zbiega się z wyjątkowym wydarzeniem, gdyż już 4 marca 2022r. do kin wchodzi „Batman” z Robertem Pattinsonem w roli głównej i to właśnie tej postaci z uniwersum DC zostanie on w pełni poświęcony. Podcast o nazwie „Do zobaczenia w Multikinie” będzie prowadził redakcyjny duet sieci, Monika Sterkowiec i Piotr Olczyk, którzy na co dzień odpowiadają za filmowy content na stronie multipleksu. Krótka forma, merytoryczna i dynamiczna dyskusja oraz humor mają być znakiem rozpoznawczym podcastu. Odcinki będą dopełniać treści pojawiające się w innych kanałach komunikacji Multikina oraz dostarczać nowych w atrakcyjnej formie. Opiekunką podcastu jest Aleksandra Siedlecka – digital marketing coordinator przy wsparciu Magdaleny Cieplińskiej – starszej specjalistki ds. marketingu i promocji.

Po prostu… więcej niż kino

Decyzja o podcaście przyszła naturalnie już kilka lat temu, ale pandemia trochę pokrzyżowała nasze plany. Lubimy korzystać z nowych form prezentacji, gdyż w każdej z nich dostrzegamy ogromny potencjał, dlatego jak najszybciej staraliśmy się powrócić do tej idei. Pojawienie się z podcastem na Spotify jest kolejnym krokiem w rozwoju marki i nie mogliśmy z niego nie skorzystać – mówi Magdalena Cieplińska.

W zeszłym roku Multikino, jako pierwsza z sieci kinowych w Polsce, otworzyło konto na TikToku, dzięki któremu dotarło do młodszych odbiorców. W tym roku wychodzi z propozycją do osób, które poszukują czegoś więcej. 

Biblioteka podcastów filmowych jest bardzo różnorodna. Rozciągłość tematów jest olbrzymia tym samym na jednym biegunie mamy materiały oparte na wiedzy eksperckiej, głęboko osadzonej w analizie filmowej i skupionej na retrospektywach konkretnych twórców, a na drugim luźne rozmowy popkulturowe. Nasz podcast będzie miał formę dynamicznego newsa, który będzie zachętą do udziału w seansie konkretnego filmu – komentuje Aleksandra Siedlecka.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

I nie tylko, bo prócz informowania o najbliższych premierach, będzie też dosłownie pigułką wiedzy, którą podzielą się prowadzący i zaprezentują własny punkt widzenia. Podcast ma być też ciekawym wsparciem promocyjnym dla twórców, których filmy będą wyświetlane na wielkich ekranach Multikina.

Na co mogą liczyć słuchacze już w pierwszym odcinku podcastu?

Wrócimy pamięcią do starszych produkcji m.in. z lat ’90, przyjrzymy się ewolucji postaci, sprawdzimy kto wcielał się w rolę Mrocznego Rycerza i może się trochę pokłócimy. Lubimy żywe i prowokujące dyskusje, bo dzięki temu nabierają one rumieńców i można dojść do interesujących wniosków – zapowiadają z entuzjazmem Monika Sterkowiec i Piotr Olczyk, gospodarze podcastu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jeden odcinek podcastu będzie trwał około 20 minut, a nowy materiał publikowany będzie co dwa tygodnie na platformie Spotify. Do zobaczenia w Multikinie!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się