Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Genius Universitatis 2022 – konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej!

O autorze
1 min czytania 2022-03-04

Wystartowała X edycja najbardziej oczekiwanego konkursu marketingowego dla uczelni, który ma pokazać ich najlepsze reklamowe działania. Konkurs ma charakter otwarty – jest adresowany do wszystkich polskich szkół wyższych (również wydziałów i instytutów), a udział w nim jest bezpłatny. Uczelnie mogą zgłaszać do konkursu prace w jednej lub kilku kategoriach: reklama prasowa, event wspierający rekrutację, gadżet promocyjny, kampania w mediach społecznościowych, wideo online, content marketing, serwis rekrutacyjny i best Genius (nagroda specjalna).

Zgłoszenia przyjmowane będą do 12 marca za pośrednictwem specjalnie przygotowanej platformy.

Prace konkursowe oceniać będzie znakomita kapituła ekspertów pod kierownictwem Przewodniczącego prof. dr hab. Artura Krajewskiego. W składzie gremium oceniającego znajdują się:

  • Joanna Bednarkiewicz | Publicis Worldwide
  • Bartosz Dembiński | bartoszdembinski.pl
  • Katarzyna Dragović | Szkoła Mistrzów Reklamy
  • Bartek Klimaszewski | BBDO
  • prof. Renata Nestorowicz | Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu
  • Adam Nowakowski | Meta
  • Ewa Opach | IAB Polska
  • Jacek Szlak | Marketing przy Kawie
  • Mikołaj Stefański | VMLY&R
  • Maciej Twardowski | Ogilvy Poland
  • Paweł Wielkopolan | Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB

Ogłoszenie wyników nastąpi 22 kwietnia 2022 r. podczas Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego w EXPO w Warszawie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej na stronie konkursu: www.genius.perspektywy.pl.

NowyMarketing jest patronem medialnym konkursu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się