Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

IKEA Retail w Polsce z nowym dyrektorem ds. ludzi i kultury organizacji

Paweł Bechciński objął stanowisko dyrektora ds. ludzi i kultury organizacji w IKEA Retail w Polsce. Na nowym stanowisku odpowiedzialny jest za budowanie i realizację strategii w obszarze Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz tworzenie przyjaznego miejsca pracy dla wszystkich pracowników.
O autorze
1 min czytania 2022-03-07

Paweł Bechciński rozpoczął swoją pracę w IKEA na początku 2018 roku na stanowisku kierownika ds. zarządzania zasobami ludzkimi – początkowo w Centrum Wsparcia Klienta Domolina IKEA, a następnie w sklepie w Jankach i IKEA w Blue City. Ostatnio był odpowiedzialny za realizację długoterminowej strategii dotyczącej rozwoju ludzi („People plan”) i za doradztwo dla krajowego kierownictwa IKEA oraz w IT Service Desk. Wspierał także procesy personalne w spółkach grupy Ingka w Polsce: w IKEA Distribution Service i Ingka Centres. Szeroki zakres Jego zadań związany był także z procesami transformacyjnymi biznesu oraz struktur organizacyjnych, by tworzyć lepszą IKEA – dla klientów i dla wszystkich pracowników.

Paweł Bechciński jest z wykształcenia socjologiem i psychologiem. Prywatnie kocha podróże oraz pasjonuje się sportem. Nie wyobraża sobie funkcjonowania bez cotygodniowej rutyny treningowej.

Michał Pióro, który był członkiem zarządu IKEA Retail w Polsce i przez ostatnie 10 lat pełnił funkcję dyrektora ds. zarządzania ludźmi i kultury organizacji IKEA Retail w Polsce, przeszedł do globalnego zespołu projektowego People Operation Transformation (POT), zajmującego się wdrożeniem nowych systemów, metod pracy, procesów i narzędzi digitalowych w ramach Działu People & Culture . Polska wspólnie z Hiszpanią jest krajem pilotażowym dla tego projektu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj