Paweł Bechciński rozpoczął swoją pracę w IKEA na początku 2018 roku na stanowisku kierownika ds. zarządzania zasobami ludzkimi – początkowo w Centrum Wsparcia Klienta Domolina IKEA, a następnie w sklepie w Jankach i IKEA w Blue City. Ostatnio był odpowiedzialny za realizację długoterminowej strategii dotyczącej rozwoju ludzi („People plan”) i za doradztwo dla krajowego kierownictwa IKEA oraz w IT Service Desk. Wspierał także procesy personalne w spółkach grupy Ingka w Polsce: w IKEA Distribution Service i Ingka Centres. Szeroki zakres Jego zadań związany był także z procesami transformacyjnymi biznesu oraz struktur organizacyjnych, by tworzyć lepszą IKEA – dla klientów i dla wszystkich pracowników.
Paweł Bechciński jest z wykształcenia socjologiem i psychologiem. Prywatnie kocha podróże oraz pasjonuje się sportem. Nie wyobraża sobie funkcjonowania bez cotygodniowej rutyny treningowej.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Michał Pióro, który był członkiem zarządu IKEA Retail w Polsce i przez ostatnie 10 lat pełnił funkcję dyrektora ds. zarządzania ludźmi i kultury organizacji IKEA Retail w Polsce, przeszedł do globalnego zespołu projektowego People Operation Transformation (POT), zajmującego się wdrożeniem nowych systemów, metod pracy, procesów i narzędzi digitalowych w ramach Działu People & Culture . Polska wspólnie z Hiszpanią jest krajem pilotażowym dla tego projektu.