Kiedy działamy razem, jesteśmy silniejsi i nasza pomoc sięga jeszcze dalej. Dlatego MyLead połączył siły osób i firm z branży digital marketingu. W wyniku tej inicjatywy powstała zbiórka pieniędzy na wsparcie Ukrainy w tych ciężkich czasach. Nieustannie organizatorzy zapraszają do współpracy wszystkie firmy i osoby związane z branżą marketingu cyfrowego, ale przede wszystkim zwracają się do Was – odbiorców, w celu zebrania jak największej ilości środków na pomoc potrzebującym.
Wszyscy wiedzą, że wojna to już nie tylko żołnierze i czołgi. W sieci toczy się równoległa bitwa, w której każdy sojusznik jest na wagę złota. Razem mamy wielką moc!
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W tym miejscu organizatorzy i partnerzy zbiórki zwracają się do bezpośrednio do Was – wspierających. Wierzymy, że wspólnie będziemy mogli zdziałać więcej. Zbiórka na nowo uruchomioną skarbonkę już trwa i odbywa się poprzez portal siepomaga.pl, utrzymujący bezpośredni kontakt z rządową agencją rezerw strategicznych, która wraz z rządem ukraińskim koordynuje akcję pomocy humanitarnej.
Kliknij w przycisk, aby wesprzeć zbiórkę:
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing