realme – producent smartfonów – w Polsce obecny jest od kwietnia 2020 roku, a już w drugim kwartale 2021 był w TOP 3 dostawców smartfonów w kraju. W wyniku wygranego przetargu, na początku roku, producent ten dołączył do grona klientów Havas Media. Agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie strategii komunikacji marki oraz zakup mediów.
Z początkiem marca wystartowała kampania TV launchująca i promująca obecność marki w Polsce. Jest ona realizowana poprzez emisję spotów wizerunkowych 30” i 15” w stacjach TVP1, TVP2, Polsat oraz TVN i ich stacjach tematycznych. W kampanii, która potrwa do końca miesiąca, wykorzystane będą także media digital oraz OOH. Markę na polskim rynku, w zakresie obsługi public relations, wspiera Havas PR Warsaw.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024