Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Anna Starmach nową ambasadorką marki Kenwood

Dzięki długoterminowej współpracy z autorką popularnych książek kucharskich oraz jurorką polskiego Masterchefa i Masterchefa Junior, pod hasłem „Gotowanie nigdy nie było prostsze!”, marka promować będzie wszystkie modele wielofunkcyjnych robotów planetarnych.
O autorze
1 min czytania 2022-03-14

Profesjonalizm, pozytywna energia i autentyczność – te słowa najlepiej opisują nową ambasadorkę Kenwood w Polsce, Annę Starmach.

Zaproszenie do współpracy od marki Kenwood bardzo mnie ucieszyło. Cenię ich sprzęty AGD za najwyższą jakość oraz rozwiązania, które niezwykle ułatwiają przygotowywanie posiłków, skracając tym samym czas spędzany w kuchni, co w dzisiejszym świecie ceni sobie każdy z nas – wyjaśnia Anna Starmach.

Współpraca, która rozpoczęła się 1 marca 2022 r. obejmie content marketing, kampanię prasową i telewizyjną, eventy z udziałem Starmach, akcje promocyjne, billboardy sponsorskie oraz materiały POS z wizerunkiem jurorki. Działania wspierać będzie szeroka komunikacja w mediach społecznościowych. Anna Starmach będzie tworzyła także przepisy na portal kulinarny dla miłośników gotowania youkencook.pl – na stronie powstanie dedykowana ambasadorce zakładka z recepturami.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Anna Starmach to utalentowana profesjonalistka, a przy tym naturalna i serdeczna wobec innych osoba. Bardzo się cieszymy, że właśnie ona reprezentuje naszą markę, umacniając tym samym wizerunek Kenwooda jako marki Premium pomagającej użytkownikowi zostać szefem swojej własnej kuchni – mówi Krzysztof Sobula, Dyrektor Marketingu De’Longhi Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing