Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Marka Herbapol promuje nowości w wiosennej ofercie

Marka powiększyła swoje portfolio o trzy propozycje: herbatkę Dark Fruits, Orange Fruits oraz Red Fruits. Nowości szczególnie zadowolą wielbicieli oryginalnych receptur. Herbapol wprowadził także na rynek innowacyjne, odświeżające cukierki w owocowych smakach, które czyszczą język.
O autorze
1 min czytania 2022-03-14

W ofercie Big-Active pojawiły się nowe trzy owocowo-ziołowe herbatki ekspresowe o innowacyjnych i egzotycznych smakach, które przywołają wspomnienia lub fantazje wymarzonych podróży.

Herbatka Dark Fruits to połączenie słodkiej figi z orzeźwiającą jeżyną oraz głębokim słodko-kwaśnym smakiem borówki. Przepyszna marakuja sprawia, że mieszanka nabiera egzotycznego charakteru, co dodatkowo akcentuje korzenna nuta czarnuszki. 

Orange Fruits od Big-Active wyróżnia się smakiem ognistej kurkumy połączonej ze słodyczą mango i brzoskwini. Dodana mandarynka przełamuje nuty smakowe papai, nadaje naparowi orzeźwiający oraz południowy charakter. Herbatka przypadnie do gustu poszukiwaczom zdecydowanych i dodających energii smaków.

W portfolio herbatek owocowych Big-Active znajdziemy również Red Fruits, która stanowi połączenie egzotycznych owoców liczi ze słodkimi truskawkami. Herbatkę dopełnia także intrygujący smak kwaskowatych jagód goi wyróżniony przez dodatkową słodycz granatu. Wyrazisty charakter tej propozycji zawdzięczamy energetycznej guaranie. Red Fruits idealnie sprawdzi się do uprzyjemnienia śniadania lub podwieczorków.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowości wyróżniają się funkcjonalnym opakowaniem, które możemy otworzyć na dwa sposoby. Każda z dwudziestu biodegradowalnych torebek zapakowana jest w oddzielną kopertkę, dzięki czemu możemy je zabierać gdziekolwiek chcemy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Innowacyjna formuła cukierków

Nowa propozycja w ofercie marki Herbapol to odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy poszukują praktycznych i szybkich rozwiązań w trosce o higienę jamy ustnej. Funkcjonalność produktów oparta jest o unikalny, dotychczas niewykorzystany patent. Cukierki zawierają zmielone nasiona lnu, które działają jak peeling dla języka, ścierając z niego osad. Ponadto zawarty w nich naturalny olejek miętowy i mentol odświeżają oddech. Z kolei cynk, który jest kolejnym z kluczowych składników, pomaga w utrzymaniu równowagi kwasowo-zasadowej w jamie ustnej. Co również istotne, cukierki zapewniają pysznie owocowe doznania smakowe i są bez dodatku cukru, dzięki czemu mogą być doskonałym dodatkiem codziennej diety. Nowość od Herbapol posiada rekomendację Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego, co świadczy o tym, że produkt jest jakościowy, ważny i potrzebny. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
Motywacją do stworzenia nowej linii produktów, byli nasi konsumenci oraz ich potrzeby. Wprowadzając cukierki czyszczące na rynek wiedzieliśmy, że zostaną entuzjastycznie przyjęte, dlatego, że jest to zupełnie nowa kategoria produktowa i pionierskie rozwiązanie na efektywne oczyszczanie jamy ustnej oraz języka z bakterii. Dzięki rekomendacji Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego, mamy pewność, że dostarczamy naszym konsumentom produkt najwyższej klasy – mówi Anna Radowicka, PR & social media manager Herbapol-Lublin S.A.

Nowy produkt dostępny jest w czterech wariantach smakowych, takich jak Cytryna z eukaliptusem, Czarna porzeczka z kwiatem czarnego bzu, Pomarańcza z szałwią oraz Poziomka z szałwią.