Z mediami Katarzyna jest związana od 17 lat, ostatnie 12 spędziła w Group One, zaczynając w domu mediowym Value Media i obsługując wiele polskich i międzynarodowych marek. W Mediaplus od początku istnienia agencji była odpowiedzialna za kontakty z rynkami zagranicznymi, przetargi mediowe oraz bieżącą obsługę klientów.
Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna za stałe podnoszenie kompetencji zespołu dedykowanego markom, kontakty z rynkami zagranicznymi, przygotowanie kompleksowych strategii biznesowych oraz projektowanie procesów i usprawnień w dziale. Będzie raportować do Bartłomieja Kamińskiego, managing directora Mediaplus.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Katarzyna Łukasiewicz ukończyła PR & Media Marketing oraz Stosunki Międzynarodowe na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.