Labcon rozpoczyna współpracę z marką Eau Thermale Avène

Labcon wygrał przetarg na komunikację marki dermokosmetycznej Eau Thermale Avène, należącej do Pierre Fabre Dermo-Cosmetique. Agencja kreatywna 360° będzie odpowiadać za stałą obsługę PR i influencerów, realizując nową strategię marki opartą o wizerunek medyczny.
O autorze
1 min czytania 2022-03-16

Współpraca jest wynikiem wygranej w 3-etapowym przetargu i rozpoczęła się w marcu 2022 roku. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

Avene, wiodąca marka dermokosmetyczna na świecie, zyskuje również w Polsce coraz większe uznanie wśród dermatologów i pacjentów. Nawiązując współpracę z firmą Labcon będziemy koncentrować się na umocnieniu wizerunku medycznego oraz rozpoznawalności wśród pacjentów i konsumentów. Ponieważ pewność siebie jest w zdrowej skórze – komentuje Izabella Lesieur, dyrektor marketingu Pierre Fabre Dermo-Cosmetique & Oral Care w Polsce.

Po stronie agencji działaniami dla Eau Thermale Avène zajmie się nowo utworzony zespół PR zasilany przez Magdalenę Ciesielską, PR consultant, która dołączyła do agencji w lutym 2022 roku oraz Weronikę Poskart, junior PR consultant, będąca w zespole od grudnia 2021 roku. Magda ma ponad 10-letnie doświadczenie w media relations i komunikacji produktowej. Współpracowała m.in. z markami beauty: Eau Thermale Avène, Arbonne, Barwa, Pat & Rub by Kinga Rusin i FMCG: LOTTE Wedel, McVitie’s, Weronika współpracowała z markami FMCG: Stock Polska, Winiarnia Zamojska, Kaufland. Zespół prowadzi Agnieszka Byczot, szefowa działu PR Labcon i komunikacji korporacyjnej Group One.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj