Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Marta Piotrzkowska i Piotr Kuc w Pathfinder 23

Z początkiem marca do Pathfinder 23, agencji e-commerce wchodzącej w skład grupy Brand New Galaxy, dołączyła Marta Piotrzkowska obejmując stanowisko operations directora oraz Piotr Kuc jako business director.
O autorze
1 min czytania 2022-03-17

Marta Piotrzkowska to ekspertka z ponad 20-letnim doświadczeniem marketingowym i menadżerskim z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi, rozwijanymi zarówno w polskich, jak i międzynarodowych strukturach. Przez ponad 15 lat w agencjach reklamowych współpracowała z lokalnymi i globalnymi markami takimi jak Danone, PLL LOT SA, Riot Games, Coca Cola, Nokia, IKEA, PZU czy Noble Bank. Piotrzkowska dotychczas wspierała klientów nie tylko strategicznie, ale także efektywnie prowadziła zespoły agencyjne. Współtworzyła struktury, usługi oraz zasady realizacji projektów w agencji reklamowej w Ars Thanea S.A. Syzygy Group. W Pathfinder 23 objęła stanowisko operations directora. Odpowiadać będzie za usprawnienie procesów zarządzania agencją.

Kolejnym strategicznym wzmocnieniem Pathfinder 23 jest dołączenie do zespołu przez Piotra Kuca, który obejmuje stanowisko business directora. Kuc posiada 30-lat doświadczenia w transformowaniu biznesu i skalowaniu zysków. Wcześniej pracował w wielokulturowych strukturach specjalizujących się w strategicznym rozwoju marek. Nowy business director  Pathfinder 23 ma na swoim koncie wiele sukcesów z zakresu wzmacniania pozycji rynkowej marek, a także we wspieraniu transformacji i restrukturyzacji. Dotychczas pracując po stronie klienta związany był z markami takimi jak Eveline, Coty, Novartis, Gerber oraz USP. Od marca koordynuję obsługę kluczowego, globalnego klienta agencji.

Pathfinder 23 nieustannie i dynamicznie się rozwija. Widzimy to nie tylko my wewnętrznie, ale także docenia to środowisko, czego dowodem jest otrzymanie przez nas wyróżnienia Sukces Roku 2021 dla agencji e-commerce w prestiżowym rankingu branżowym. Zależy nam na tym, aby oferowane przez agencję usługi były na jak najwyższym poziomie, a zespoły kierowane przez najlepszych. Dlatego z dumą mogę powiedzieć, że bardzo cieszy nas dołączenie do zespołu tak doświadczonych ekspertów jak Marta i Piotr. Jestem pewien, że wiele fantastycznych projektów przed nami! – komentuje wzmocnienia Marek Różycki, managing director business w Pathfinder 23.

Zespół Pathfinder 23 liczy obecnie blisko 300 osób. Wśród klientów agencji znajdują się między innymi P&G, Coty, Bayer, Royal Canin, 3M, Lindt i inni. Agencja należy do Brand New Galaxy (BNG,) platformy integrującej tzw. „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii. Pathfinder 23 zajmuje się aktywacją marek w obszarze e-commerce.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj