ESE Entertainment ze złotem w konkursie MUSE Creative Awards 2022

O autorze
3 min czytania 2022-03-17

Stowarzyszenie branży kreatywnej International Awards Associate (IAA) opublikowało wyniki pierwszego konkursu MUSE Creative and Design Awards 2022. Do konkursu zgłoszonych zostało ponad 6000 projektów reklamowych z całego świata, w kategoriach głównych: MUSE Creative Awards i MUSE Design Awards. ESE Entertainment wyróżnione zostało złotą statuetką w kategorii MUSE Design za kampanię Social Media SkillzVault zrealizowaną dla marki Bitcoin Vault.

SkillzVault był międzynarodowym turniejem esportowym dedykowanym młodym talentom w grze mobilnej PUBG. Wydarzenie zorganizowane zostało w pięciu krajach: Korei Południowej, Japonii, Chinach, Wietnamie oraz Brazylii. Rywalizacja turniejowa trwała łącznie 125 dni, a produkcja konentu związanego z turniejem zajęła 47 dni, w którą zaangażowane zostało około 40 osób. Na potrzeby marketingowe projektu powstało ponad 140 filmów i blisko 80 animacji, a Social Media projektu wygenerowały około 540 postów na platformach takich jak: Facebook, Instagram, Twitter czy TikTok. Warto dodać, że turniej rozgrywany była w Azji i Ameryce Południowej w całości został wyprodukowany w Polsce w studiach w Gdańsku i Warszawie.

ESE Entertainment było głównym organizatorem projektu, odpowiedzialnym za strategię turnieju i realizację wydarzenia na poszczególnych rynkach oraz wdrożenie projektów wspierających wydarzenie w tym kampanię NFT. Partnerami zaangażowanymi w projekt były: Agencja VYRAL odpowiedzialna za rywalizację turniejową i produkcję kontentu, Agencja Converters odpowiedzialna za kampanię reklamową wydarzenia oraz Agencja Next Level odpowiedzialna za kampanie Social Media projektu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
To wielki zaszczyt zostać docenionym przez najlepszych w branży kreatywnej. Turniej realizowany dla marki Bitcoin Vault był innowacyjnym i kompleksowym projektem, który połączył światy blockchain i gier. Projekt był trudny, ponieważ był realizowany na trzech kontynentach w czasie pandemii COVID. Jesteśmy wdzięczni Bitcoin Vault za zaufanie, a naszym partnerom za profesjonalizm i elastyczność  komentuje Jędrzej Stęszewski, dyrektor operacyjny ESE.

SkillzVault, oprócz wprowadzenia marki Bitcoin Vault na rynek gamingowy, miał również na celu edukowanie graczy i osób zainteresowanych turniejem o kryptowalutach i ich zastosowaniu. Kolejnym zjawiskiem, które jest coraz bardziej popularne, są tzw. NFT, czyli unikatowe cyfrowe tokeny (jak na przykład grafiki), które mogą zostać zakupione tylko przez jedną osobę i zyskują na wartości wraz z upływem czasu. Bitcoin Vault idąc z duchem czasu, zdecydował się na zaimplementowanie takiego rozwiązania do SkillzVault, co z kolei spotkało się z dużym zaangażowaniem ze strony społeczności.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Znaczna część tego sukcesu należy się zespołowi ESE Entertainment oraz partnerom za ogromną i bardzo profesjonalną pracę na rzecz tego unikatowego przedsięwzięcia. Organizatorzy SkillzVault doskonale połączyli dwie grupy docelowe: graczy i entuzjastów kryptowalut, a wyniki kampanii SkillzVault potwierdzają, że decyzja była trafna – powiedział Konrad Mroczek, marketing manager w Bitcoin Vault.
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

MUSE Awards jest konkursem otwartym, do którego projekty mogą zgłaszać przedstawiciele branży kreatywnej z całego świata. Gospodarzem nagród MUSE jest International Awards Associate (IAA), której celem jest promowanie najlepszych kampanii promocyjnych i reklamowych w branży kreatywnej. Dzięki powołaniu jury złożonego z doświadczonych profesjonalistów, IAA zapewnia bezstronność i kryteria oceny oparte na standardach branżowych. Misją konkursu MUSE Awards jest wyróżnienie i nagradzanie projektów, które mogą posłużyć jako benchmarki w swojej dziedzinie.

W tegorocznej edycji konkursu łącznie pracowało 37 jurorów. Wśród nich znaleźli się: Mark Turner, dyrektor kreatywny Kre8ive Partners; Misak Terzibasiyan, właściciel i założyciel UArchitects; Jiaru Lin, starszy projektant opakowań w firmie Tom Ford Beauty, 3D; założycielka CHAMPARTE, Catherine Yu; dyrektor zarządzający / współzałożyciel LR Seoul, Joon Kwon; zastępca dyrektora kreatywnego w MullenLowe, Renato Barreto; dyrektor artystyczny w VML Y&R São Paulo, Felipe Paganoti; dyrektor kreatywny BEAMY, Ronn Lee; dyrektor artystyczny w Mother New York, Kushal Birari; oraz przewodniczący Asia MarTech Society, Ken Ip.

Z kolei prace konkursowe zostały zgłoszone przez agencje i podmioty realizujące kampanie dla klientów jaki i samych klientów. Wśród zgłoszonych i nagrodzonych projektów znalazły się m.in. Mazarine NY, Lounge Group, Fiverr, Thinkwell Group, Crunchyroll, Refik Anadol Studio, Zulu Alpha Kilo, Kin i CraneMorley; GEMDALE GROUP, Beliris, Hongkong Land, Donahue Schriber Realty Group, Inc, Bureau of Public Works of Shenzhen Municipality, Beijing Enterprises Group Company Limited, Diageo, MVM, Grey Goose, Warner Bros., The Pokémon Company, Pan Pacific LONDON, IBM, Mailchimp, Mercedes-Benz oraz Porsche Hungária.

Zespół na IAA był pod wrażeniem prac, które zostały zgłoszone do 2022 MUSE Awards. Poziom wyrafinowania, doskonałe wykonie i produkcja kampanii naprawdę reprezentowały to, co najlepsze w branży kreatywnej i projektowej. IAA wyraża uznanie dla wszystkich uczestników za poświęcenie się ich rzemiosło, a w szczególności dla nagrodzonych projektów poszerzających granice kreatywności i projektowania – komentuje Thomas Brandt, rzecznik prasowy IAA.