Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

EDP i Jerónimo Martins podpisują porozumienie o pomocy ukraińskim uchodźcom w Polsce

EDP przekaże darowiznę na rzecz Fundacji Biedronki założonej przez Jerónimo Martins Polska. Fundusze zostaną wykorzystane do zakupu żywności dla osób potrzebujących.
O autorze
1 min czytania 2022-03-18

EDP zawarł umowę z Jerónimo Martins poprzez Fundację Biedronki (założoną w 2020 przez Jeronimo Martins Polska) o pomocy dla ukraińskich uchodźców w Polsce w kwocie 500.000 Euro (2,34 mln złotych). Umowa została podpisana podczas warszawskiej wizyty CEO EDP i EDPR Miguela Stilwell d’Andrade z Katarzyną Scheer, prezeską Fundacji Biedronki.

Współpraca między podmiotami zakłada przekazanie darowizny na rzecz Fundacji Biedronki, która wykorzysta te fundusze do dystrybucji żywności dla potrzebujących w partnerstwie z NGO, które są obecnie mocno zaangażowane we wsparcie uchodźców z Ukrainy masowo napływających do Polski.

Miguel Stilwell, CEO EDP i EDPR, oświadczył:

Mamy do czynienia z kryzysem humanitarnym na ogromną skalę. Nie możemy pozwolić sobie na nieudzielenie wsparcia tym, którzy potrzebują go teraz najbardziej, a w szczególności ukraińskim uchodźcom i mieszkańcom obszarów przygranicznych. Wspólne zaangażowanie ma kluczowe znaczenie dla właściwego wsparcia. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że w Polsce możemy współpracować z Fundacją założoną przez czołowego gracza na rynku – Jerónimo Martins, który za jej pośrednictwem wykonuje tak potrzebną pracę w terenie. Będziemy uważnie śledzić kryzys humanitarny i organizować inicjatywy na rzecz pomocy niewinnym ofiarom konfliktu. 
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Katarzyna Scheer, prezeska Fundacji Biedronki, dodaje:

Dzięki przekazanej kwocie, będziemy mogli rozszerzyć nasz program specjalnych kart dla uchodźców. Dotacja jest sygnałem zaufania dla organizacji i naszej pracy, dzięki niej będziemy mogli rozszerzyć efektywnie zakres naszej pomocy. Nasze doświadczenie z innymi programami opartymi o podobną mechanikę, utwierdza nas w przekonaniu, że w przypadku uchodźców system przedpłaconych kart na zakupy w sklepach sieci będzie elastycznym i dogodnym rozwiązaniem, które najlepiej zadziała.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wspomniana darowizna przekazana przez EDP to kolejny wkład Grupy w pomoc uchodźcom, oprócz już zmobilizowanych przez nią zasobów i wyposażenia przekazanych społecznościom najbardziej dotkniętym kryzysem. Pomoc zostanie dostarczona organizacjom pracującym z ofiarami na pierwszej linii wsparcia, w tym Czerwonemu Krzyżowi i Lekarzom Świata, w postaci towarów pierwszej potrzeby i bezpośredniego wsparcia finansowego. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Obecność Grupy EDP w Polsce, Rumunii i na Węgrzech umożliwia regularne kontakty z lokalnymi władzami, którym pomoc zostanie przekazana zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem, w celu udzielenia wsparcia społecznościom zamieszkującym regiony w pobliżu granicy z Ukrainą. Oprócz pakietu reagowania kryzysowego wolontariusze EDP uruchomili działania wewnętrzne w postaci licznych inicjatyw lokalnych, wspierających uchodźców w Portugalii i w innych państwach.