Piwo Cornelius z Browaru Piotrków dołączyło do portfolio agencji Feno

O autorze
1 min czytania 2022-03-21

Chill niejedno ma imię – taką ideą kreatywną agencja wygrała przetarg na obsługę marki z portfolio Browaru Piotrków. Zaproponowana platforma komunikacji wpisuje się idealnie w DNA marki, którym jest: Stop. Chill. Całość wizualnie dopełnia bardzo nowoczesny i inspirowany trendami design, oparty o konwencje stylizowanych kolaży. Dzięki temu marka zyska również w tej warstwie i wybije się na tle konkurencji, przyciągając wzrok nowatorskimi rozwiązaniami.

– Cornelius to dla nas bardzo ważna marka w całym portfolio Browaru Piotrków – potwierdza Michał Leszczyński, dyrektor marketingu Browaru Piotrków. Dlatego wybraliśmy agencję Feno, która przekonała nas swoją propozycją kreatywną, dojrzałym podejściem w kontekście zaproponowanych metod pracy oraz pełnym profesjonalizmem zespołu projektowego. Etap przetargowy oceniamy jako bardzo satysfakcjonujący, poza kompleksowym podejściem do tematu, agencja bardzo szybko reagowała na nasze oczekiwania Będąc na rynku już ponad 10 lat i mając swoich wiernych konsumentów, tym bardziej kluczowe było dla nas odpowiednie zaplanowanie zmiany, którą przygotowaliśmy w obrębie strategii komunikacji. Opierając się na kluczowych wartościach marki takich jak kreatywność, autentyczność, dynamika czy zaangażowanie, będziemy chcieli w ten specyficzny sposób zakomunikować główny benefit emocjonalny jakim jest przyjemność płynąca z relaksu. Cieszymy się, że wspólnie będziemy realizować strategię komunikacji dla marki Cornelius i liczymy na pozytywny odzew wśród Klientów – w SM ale i również przy półce – konkluduje Michał Leszczyński.

Komunikacja realizowana będzie w mediach społecznościowych. Agencja odpowiadać będzie także za obsługę kampanii reklamowych i innych działań w kalendarzu marketingowym.

Ze strony Feno za obsługę marki oraz tworzenie kreacji społecznościowych odpowiada zespół: Dorota Lipińska (account manager), Marcin Wojtulewicz (creative director), Łukasz Gromkowski (senior copywriter), Marcin Dratwicki (art director).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing