Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Z LifeTube do Spotlight Agency – do zespołu dołącza Milena Małyszek

21 marca, obejmując stanowisko senior influencer managerki, do zespołu Spotlight Agency dołączyła Milena Małyszek. Zajmie się współpracami reklamowymi Team X, będzie pełniła rolę managerki Moniki Kociołek, jednej z twórczyń Spotlight o ponad milionowym zasięgu na Instagramie i 2.6 mln na TikToku.
O autorze
1 min czytania 2022-03-23

Milena Małyszek przeszła do Spotlight Agency z Lifetube, gdzie do jej obowiązków należały między innymi tworzenie koncepcji kreatywnych dla potencjalnych i stałych klientów firmy, pozyskiwanie nowych kampanii reklamowych. Była też managerką twórców z branż aktorskiej i rozrywkowej. W LifeTube koordynowała współpracę z takimi markami jak Shell, LetyShops czy Goplana.

Przed dołączeniem do LifeTube Małyszek przez ponad dwa lata pracowała w agencji reklamowej They.pl, gdzie odpowiadała za prowadzenie i realizację kampanii z influencerami z sektora beauty care – począwszy od nano-influencerów, a skończywszy na wysoko zasięgowych KOLs. W ramach swoich zadań zajmowała się planowaniem i realizacją strategii influencer marketingowej dla jednej z największych marek kosmetycznych na polskim rynku. Pracowała także przy kampaniach marek takich jak RTV Euro AGD, Orange, Vaillant czy VELUX.

Swoją karierę zawodową rozpoczęła w agencji Triple PR, gdzie była odpowiedzialna za komunikację korporacyjną marek z sektora B2B. Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj