Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Grupa CIECH uruchamia nowy kanał komunikacji na Twitterze

Grupa CIECH rozwija swoje kanały mediów społecznościowych i uruchamia konto na Twitterze. Od teraz na profilu Rzecznik Grupy CIECH (nick @RzecznikCIECH) będzie można zapoznać się z aktualnościami z działalności Grupy. Obok konta na Twitterze, od kilku lat Grupa CIECH jest aktywna na LinkedInie.
O autorze
1 min czytania 2022-03-25

CIECH regularnie wprowadza nowe rozwiązania z obszaru digitalizacji. Strategia Grupy zakłada między innymi wykorzystanie innowacyjnych narzędzi cyfrowych w komunikacji z biznesem, partnerami, klientami, bliższym i dalszym otoczeniem oraz w doskonaleniu procesu sprzedaży. Nowy kanał komunikacji Grupy CIECH w serwisie Twitter odpowiada na te założenia.

Uruchamiamy Twittera Rzecznika Grupy CIECH, gdzie systematycznie będą pojawiać się newsy z życia koncernu. Nasz debiut w tym serwisie to ważny moment, bo dostrzegamy, że followersi, a w tym również i nasi interesariusze, cenią sobie dostęp do szybkiej, pewnej i sprawdzonej informacji. Doświadczenie dynamicznie rozwijających się spółek, szczególnie tych z silną pozycją na rynkach globalnych, takich jak Grupa CIECH, pokazuje, że jeszcze bliższy kontakt z otoczeniem nie jest już tylko możliwością, ale koniecznością i ma kolosalne znaczenie dla rozwoju marki oraz jej pozytywnego postrzegania przez interesariuszy. Zachęcamy do zaobserwowania @RzecznikCIECH już dzisiaj – mówi Mirosław Kuk, rzecznik prasowy Grupy CIECH.

Od kilku lat Grupa CIECH z powodzeniem działa na LinkedInie, gdzie pod nazwą CIECH Group przedstawia najważniejsze i aktualne informacje dotyczące działalności swoich biznesów.

Konta na LinkedInie i na Twitterze to nie jedyne przejawy aktywności CIECH w mediach społecznościowych. W ten sposób kontakt z odbiorcami swoich produktów utrzymuje biznes Agro Grupy (produkcja i sprzedaż środków ochrony roślin), korzystając z Facebooka i kanału na YouTube, a także inne biznesy CIECH, m.in. sodowy i opakowaniowy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj