Grupa CIECH uruchamia nowy kanał komunikacji na Twitterze

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Grupa CIECH uruchamia nowy kanał komunikacji na Twitterze

Grupa CIECH rozwija swoje kanały mediów społecznościowych i uruchamia konto na Twitterze. Od teraz na profilu Rzecznik Grupy CIECH (nick @RzecznikCIECH) będzie można zapoznać się z aktualnościami z działalności Grupy. Obok konta na Twitterze, od kilku lat Grupa CIECH jest aktywna na LinkedInie.

CIECH regularnie wprowadza nowe rozwiązania z obszaru digitalizacji. Strategia Grupy zakłada między innymi wykorzystanie innowacyjnych narzędzi cyfrowych w komunikacji z biznesem, partnerami, klientami, bliższym i dalszym otoczeniem oraz w doskonaleniu procesu sprzedaży. Nowy kanał komunikacji Grupy CIECH w serwisie Twitter odpowiada na te założenia.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Uruchamiamy Twittera Rzecznika Grupy CIECH, gdzie systematycznie będą pojawiać się newsy z życia koncernu. Nasz debiut w tym serwisie to ważny moment, bo dostrzegamy, że followersi, a w tym również i nasi interesariusze, cenią sobie dostęp do szybkiej, pewnej i sprawdzonej informacji. Doświadczenie dynamicznie rozwijających się spółek, szczególnie tych z silną pozycją na rynkach globalnych, takich jak Grupa CIECH, pokazuje, że jeszcze bliższy kontakt z otoczeniem nie jest już tylko możliwością, ale koniecznością i ma kolosalne znaczenie dla rozwoju marki oraz jej pozytywnego postrzegania przez interesariuszy. Zachęcamy do zaobserwowania @RzecznikCIECH już dzisiaj – mówi Mirosław Kuk, rzecznik prasowy Grupy CIECH.

Od kilku lat Grupa CIECH z powodzeniem działa na LinkedInie, gdzie pod nazwą CIECH Group przedstawia najważniejsze i aktualne informacje dotyczące działalności swoich biznesów.

Konta na LinkedInie i na Twitterze to nie jedyne przejawy aktywności CIECH w mediach społecznościowych. W ten sposób kontakt z odbiorcami swoich produktów utrzymuje biznes Agro Grupy (produkcja i sprzedaż środków ochrony roślin), korzystając z Facebooka i kanału na YouTube, a także inne biznesy CIECH, m.in. sodowy i opakowaniowy.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij