PKN ORLEN z kampanią ostrzegającą przed oszustwami w sieci

W związku z pojawiającymi się w sieci fałszywymi ogłoszeniami zachęcającymi do inwestowania w projekty PKN ORLEN, Koncern uruchomił kampanię informacyjną ostrzegającą przed tego typu oszustwami. Komunikację wspierają materiały edukacyjne przygotowane w ramach programu ORLEN w Portfelu.
O autorze
1 min czytania 2022-03-29

W związku z nasilającą się w czasie wojny cyberprzestępczością, w sieci coraz częściej pojawiają się fałszywe ogłoszenia gwarantujące rzekome bardzo wysokie i pewne zyski. Treści tego typu publikowane są przede wszystkim na portalach Facebook, YouTube oraz licznych stronach internetowych i w mailingach. Fałszywe ogłoszenia zachęcają najczęściej do inwestowania w akcje PKN ORLEN oraz projekty inwestycyjne prowadzone przez Koncern. Ogłoszenia te wykorzystują bezprawnie nazwę, znaki firmowe i wizerunki przedstawicieli firmy oraz instytucji państwowych.

Kampania informacyjna ma na celu ostrzeżenie przed tego typu praktykami i promowanie wiedzy dotyczącej bezpiecznych form inwestowania. W przypadku inwestycji w akcje PKN ORLEN przez inwestorów indywidualnych, mogą one odbywać się wyłącznie poprzez licencjonowane domy maklerskie oraz banki prowadzące działalności maklerską, których pełną listę można znaleźć na stronie internetowej Komisji Nadzoru Finansowego.

Bezpośrednia komunikacja PKN ORLEN do potencjalnych inwestorów jest prowadzona wyłącznie przez oficjalne strony orlen.pl i orlenwportfelu.pl lub oficjalne profile w mediach społecznościowych twitter.com/PKN_ORLEN, facebook.com/ORLENOfficial, youtube.com/PKNORLENSA_official. PKN ORLEN nigdy nie telefonuje do klientów z propozycją indywidualnych inwestycji.

Komunikację wspierają materiały edukacyjne przygotowane w ramach programu ORLEN w Portfelu, dostępne na stronie orlen.pl/pl/ostrzegamy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Apelujemy o zachowanie szczególnej ostrożności i zgłaszanie fałszywych ogłoszeń oraz prób oszustw na adres [email protected] lub właściwym organom ścigania.

Słuchaj podcastu NowyMarketing