Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Patryk „Rojson” Rojewski zrobi biznes z Arkadiuszem Milikiem?

Znany społeczności gamerów Patryk „Rojson” Rojewski w swoich mediach społecznościowych zapowiedział współpracę z Arkadiuszem Milikiem. Chce łączyć gaming ze sportem.
O autorze
1 min czytania 2022-03-30

Do gamingowej pasji przyznają się znani światowi piłkarze, jak Hernandez, Neymar, Griezmann czy Torres, a światowy rynek gier jest kilkakrotnie większy niż branża filmowa czy muzyczna (Raport „The Game Industry of Poland 2021”).

Patryk Rojewski, znany też jako Rojo, wokół swojego kanału „Rojson” na YouTube zgromadził solidną społeczność fanów gier. Właśnie ogłosił „tajny projekt” i współpracę z piłkarzem Arkadiuszem Milikiem i zapowiedział: „albo grubo, albo wcale”.

Szczegółów projektu nie zdradził, ale zaprosił fanów na stronę: tajnyprojekt-roja.pl/, gdzie wkrótce ma ujawnić szczegóły. Wiadomo, że będzie to nowy biznes łączący sport i gaming.

Rojson to felietonista, ludolog i doświadczony YouTuber. W swoim kanale na YouTube w sposób niekonwencjonalny dzieli się z fanami pasją, jaką są gry wideo. Zebrał w nim 1,66 mln użytkowników tworzących olbrzymią grupę tzw. Tarczowników. Stworzył i zorganizował dla nich na terenie całego kraju 40 edycji integracyjnych imprez sportowych „Paintball z Rojem” (PZR).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jego kanałowi przyświeca hasło „Gry łączą, a nie dzielą”. Czy teraz połączą gamerów z fanami sportu? Na to wskazuje zapowiedź Rojsona i podobna – opublikowana przez Arkadiusza Milika (tajnyprojekt-arka.pl).

Słuchaj podcastu NowyMarketing