Pierwsza globalna kampania wizerunkowo-rekrutacyjna ERGO Technology & Services Management AG

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Pierwsza globalna kampania wizerunkowo-rekrutacyjna  ERGO Technology & Services Management AG

Pierwsza, globalna kampania wizerunkowo-rekrutacyjna ERGO Technology & Services Management AG prowadzona jest pod hasłem //DIGITAL is about… Jej głównym celem jest budowanie wizerunku międzynarodowego holdingu technologicznego Grupy ERGO jako środowiska pracy zorientowanego na przyszłość, a także zainteresowanie możliwością dołączenia do globalnego zespołu specjalistów IT, którzy chcą kreować przyszłość.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zaplanowane w ramach kampanii działania komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej prowadzone będą w oparciu o wspólny motyw przewodni – ERGO //Digital World – a space for future-driven minds – który podkreśla, że międzynarodowy holding technologiczny ET&SM oferuje przestrzeń do rozwoju dla ludzi otwartych na ciągłe doskonalenie się w dziedzinie nowych technologii i odważnie patrzących w przyszłość.

Celem kampanii jest budowanie świadomości ET&SM jako środowiska pracy zorientowanego na przyszłość, pokazanie jak wiele twarzy ma praca w obszarze zaawansowanych technologii, a także przedstawienie naszego wielokulturowego zespołu. Stąd pomysł kreatywny polegający na wykorzystaniu elementów kodu jako tła do zdjęć naszych pracowników. Podkreśla on „digitalowe DNA” holdingu ET&SM w połączeniu z sylwetkami osób ze wszystkich szczebli organizacji z Polski, Niemiec i Indii – mówi Sabina Salamon, head of change and communications w ERGO Technology & Services Management AG.

Działania zewnętrzne kampanii //DIGITAL is about… skierowane są do specjalistów IT – potencjalnych kandydatów, poruszających się w kluczowych dla firmy obszarach takich jak m.in.: software engineering, cloud computing, security, architecture, testing, project management czy IT administration. Grupą docelową działań wewnętrznych są pracownicy spółek wchodzących w skład holdingu ET&SM – ET&S S.A. w Polsce, ITERGO w Niemczech oraz ET&S Ltd. w Indiach. Celem wewnętrznym jest dalsze wzmacnianie poczucia jedności, podkreślanie wartości, jakie niesie współpraca wielokulturowych zespołów i wspólna realizacja globalnych projektów.

Seria key visuali przygotowanych w ramach kampanii //DIGITAL is about…, których bohaterami są pracownicy spółek ERGO Technology & Services Management AG, prezentuje różnorodne aspekty pracy w IT. W poszczególnych odsłonach kreacji podkreślane są kwestie rozwoju i doświadczenia – //DIGITAL is about Challenge, //DIGITAL is about Growth, //DIGITAL is about Global Impact. Istotnym aspektem komunikacji jest także wskazywanie na korzyści wynikające z pracy w wielokulturowych zespołach oraz szanowania indywidualnej perspektywy każdego pracownika – //DIGITAL is about People, //DIGITAL is about Change, //DIGITAL is about Diversity.

Działania wewnętrzne uwzględniają m.in. udostępnienie generatora ASCII, dzięki któremu można edytować zdjęcia, zmieniając je w kolorowy obraz ASCII art. – na wzór kreacji kampanijnych. Angażującym elementem kampanii wewnętrznej jest Digital Chaser – gra dla pracowników stworzona przez developerów ET&S podczas jednego z hackatonów firmowych. Korzystający z niej gracze mogą zdobywać punkty, wcielając się w rolę bohatera wędrującego po miejskiej planszy.

Kampania zewnętrzna obejmuje działania w Internecie: reklamy, artykuły kontekstowe i komunikację w kanałach mediów społecznościowych takich jak: LinkedIn, Facebook oraz Instagram. Przygotowany w ramach kampanii generator ASCII dostępny jest także dla użytkowników zewnętrznych na stronie digitalisabout.me. Ze względu na lokalizację biur firmy w Polsce, działania outdoorowe, w tym citylighty, zaplanowano na terenie Warszawy i Trójmiasta. Dodatkowo w Trójmieście pojawią się plakaty na przystankach autobusowych i w pociągach SKM. Kreacja kampanii będzie miała swoją odsłonę również w postaci murali inspirowanych kodem ASCII w Gdańsku oraz Warszawie.

Kampania startuje 1 kwietnia i potrwa dwa miesiące. Za koncepcję i kreację kampanii, a także działania z obszaru digital i engagement marketingu odpowiada agencja Directors. Z kolei agencja Havas PR Warsaw wspierała zespół komunikacji ERGO Technology & Services w opracowaniu przekazów kampanii oraz wybranych materiałów komunikacyjnych.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij