fot. Linkedin/Anna Lewandowska
Trenerka personalna, dietetyczka i działaczka sportowa zamieściła post w serwisie Linkedin, w którym wspomniała z sentymentem początki swojego biznesu z ekologiczną żywnością i ogłosiła rekrutację na stanowisko #CEO do Foods by Ann.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Do zadań chief executive officera marki należeć będzie m.in. planowanie strategiczne w obszarze finansów, marketingu, sprzedaży i inwestycji, podejmowanie kluczowych decyzji dla firmy, zarządzanie zespołem managerów, analiza konkurencji, definiowanie oraz realizacja wizji i misji firmy przy ścisłej współpracy z Radą nadzorczą i właścicielami firmy.
Osoba stojąca na czele firmy powinna posiadać przynajmniej 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, a także „doświadczenie w firmach w trakcie zmian”.
Przypomnijmy, że Foods by Ann ze zdrowymi przekąskami, kawą czy suplementami diety to nie jedyna marka należąca do Anny Lewandowskiej. Sportsmenka jest właścicielką cateringu dietetycznego SuperMenu, a w 2019 roku wkroczyła także do branży kosmetycznej, zakładając markę Phlov. Levann – firma prowadzona wspólnie z Robertem Lewandowskim – niedawno rozszerzyła dystrybucję swoich produktów na popularne marketplace’y. Anna Lewandowska od paru lat jest także ambasadorką Apartu i pojawia się w szeroko komentowanych kampaniach marki.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing