Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Marcin Dorociński promuje komunikację bez barier w aplikacji Santander mobile

W nowej kampanii Santander Bank Polska przypomina, że aplikacja mobilna odpowiada na różne potrzeby klientów, m.in. umożliwia zdalne połączenie wideo w polskim języku migowym. Działanie tej funkcji prezentuje spot, w którym obok Marcina Dorocińskiego występuje para niesłyszących bohaterów.
O autorze
1 min czytania 2022-04-05

Santander Bank Polska stale wprowadza nowe funkcje, które ułatwiają codzienne bankowanie. W nowej reklamie pokazuje moc aplikacji mobilnej i możliwość zdalnego połączenia wideo w polskim języku migowym (PJM). Dzięki temu osoby niesłyszące mogą porozmawiać z doradcą i zarządzać swoimi finansami.

W filmie występują dwie młode osoby: Marta i Rafał. Ogromną pasją Marty jest taniec, a Rafał z zaangażowaniem wspiera swoją partnerkę. Historię podsumowuje również w języku migowym ambasador banku, Marcin Dorociński.

Wiemy jak ważna jest inkluzywność i myślenie o rozwiązaniach także w wymiarze dostępnej komunikacji. Dlatego w ramach wiosennej kampanii chcemy akcentować istotę rozumienia różnych potrzeb naszych klientów oraz uwrażliwienie wszystkich odbiorców na ludzi wokół nas. To jeden z głównych przekazów spotu – wyjaśnia Iwona Błońska-Orzoł, dyrektor Departamentu Marketingu w Obszarze Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu Santander Bank Polska.

Od kilkunastu lat bank realizuje program „Obsługa bez barier”, by ułatwiać obsługę klientom z indywidualnymi potrzebami i być coraz bardziej dostępnym, dzięki sukcesywnie wprowadzanym zmianom. Santander Bank Polska zwiększa dostępność oddziałów bez barier, wdraża nowe rozwiązania m.in. przenośne pętle indukcyjne, będące wsparciem dla osób słabosłyszących. W wybranych placówkach pojawiają się także mapy tyflograficzne z oznakowaniem w alfabecie Braille’a oraz ścieżki dotykowe i system nawigacji przestrzennej Totupoint tak, by w danym oddziale łatwiej odnalazły się osoby niewidome. Santander Bank Polska to pierwszy bank, który uruchomił zdalną obsługę wideo w polskim języku migowym świadczoną przez pracowników Contact Center. Liczba połączeń z doradcami w PJM systematycznie rośnie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Bank udostępnia również sieć tzw. „mówiących” bankomatów. Obecnie 90% z ponad 1500 bankomatów ma co najmniej jedno udogodnienie w postaci m.in.: udźwiękowienia, możliwości przełączenia w tryb wysokiego kontrastu, wygaszenia ekranu czy oznaczeń w alfabecie Braille’a (stan na 28 lutego 2022 r.).

Wspólnie z naszymi klientami i ekspertami nieustannie pracujemy, aby wprowadzać kolejne, nowe rozwiązania zwiększające dostępność naszych produktów. Jesteśmy przekonani, że inicjatywy te są ważne i potrzebne – powiedziała Marta Walaszczyk-Szymańska, menedżer Programu Bank bez barier w Santander Bank Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

To już drugi spot wiosennej kampanii reklamowej promującej aplikację Santander mobile. Będzie można zobaczyć go w telewizji oraz internecie. Za kreację kampanii odpowiada agencja Bridge2Fun, a dom produkcyjny Propeller zrealizował spot. Z kolei za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej o programie Obsługa bez barier na: www.santander.pl/obb