McDonald's uruchomił program lojalnościowy MojeM Nagrody

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
McDonald's uruchomił program lojalnościowy MojeM Nagrody

30 lat temu nowo otwarta warszawska restauracja McDonald’s sprzedała burgera pierwszemu klientowi w Polsce. Kto był tym szczęśliwcem? Przez cały luty DDB Warszawa razem z McDonald’s Polska poszukiwała klienta numer 1. Teaser kampanii obejmował działania w social mediach, reklamę zewnętrzną oraz prasową. Zgłosiło się 1521 klientów i każdy z nich twierdził, że był tym pierwszym. Kto miał rację? Każdy z nich! Bo dla McDonald’s wszyscy są numerem jeden!

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wyjątkowych klientów McDonald’s docenia w wyjątkowy sposób. Sieć restauracji wprowadza program lojalnościowy i nagradza punktami. Innowacyjne działanie inicjuje kampania przygotowana przez team DDB Warszawa. Film w reżyserii Szymona Pawlika pokazuje klienta, który po wejściu do restauracji zamienia się w gwiazdę. Bo dzięki MojeM Nagrody może poczuć się wyjątkowo. Jak numer jeden.

Kampania obejmuje spot teaserowy „Pierwszy Klient” i spot główny „Tutaj jesteś numerem 1”. Obydwa emitowane są w internecie i telewizji.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij