Anna Czajkowska objęła stanowisko communications director w Mediabrands

Z początkiem kwietnia do zespołu Mediabrands (holding IPG) dołączyła Anna Czajkowska. Jako communications director będzie zarządzać komunikacją zewnętrzną, wewnętrzną oraz działaniami z obszaru employer branding.
O autorze
1 min czytania 2022-04-14

Anna Czajkowska wraz z Joanną Dziwisińską, PR managerem, tworzy zespół odpowiadający za realizację strategii komunikacji Mediabrands i agencji działających w strukturach grupy: UM, Initiative, Reprise oraz Kinesso i Matterkind.

Anna Czajkowska ma kilkunastoletnie doświadczenie w realizacji działań z zakresu komunikacji marketingowej. Przez ostatnich 10 lat była związana zawodowo z Publicis Groupe, gdzie odpowiadała kolejno za komunikację w ZenithOptimedia Group, po powstaniu struktur Publicis Media – za działania PR agencji Zenith, Blue 449 (obecnie Spark Foundry) oraz LiquidThread, a od 2019 roku, jako internal communications & corporate culture director, odpowiadała za komunikację wewnętrzną w całej grupie Publicis. Wcześniej przez kilka lat pracowała w agencji PR Alert Media Communications, realizując projekty z zakresu PR produktowego, korporacyjnego, komunikacji kryzysowej i CSR dla klientów z branży FMCG, farmaceutycznej i finansowej.