Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Wystartowała kampania Orange na kartę w formacie „Trudna przyjaźń”

Jest to kolejna odsłona kampanii, w której zobaczymy Mikołaja Cieślaka i Roberta Górskiego – duet aktorski występujący już od kilku lat w reklamach Orange. Kampania reklamuje wyjątkową ofertę: 31 dni za darmo oraz nielimitowane rozmowy, SMS-y MMS-y, a do tego 131 gigabajtów.
O autorze
0 min czytania 2022-04-20

Tym razem nasi bohaterowie biorą udział w wyścigu samochodowym, a najwyższe podium, oprócz mocarnej maszyny, zapewni im naklejony na maskę zwycięski numer 31. 

Kampania będzie realizowana w telewizji i internecie, w tym w mediach społecznościowych. Powstały spoty w wersjach 15- i 30-sekundowej które można obejrzeć w telewizji na kanałach należących m.in. do Polsatu, TVN. Ponadto kreacje będą emitowane w mediach społecznościowych w specjalnie dedykowanych formatach. 

Kampanię przygotowano w agencji Leo Burnett Warszawa we współpracy z Orange Polska. Film wyprodukowało studio M25. Postprodukcję przygotowało studio Orka. Za udźwiękowienie odpowiada studio Lunapark. Reżyserował Amon Schultz. Planowanie i zakup mediów zostały powierzone domowi mediowemu Value Media. Za odsłonę kampanii w social mediach odpowiada Follow Agency.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj