Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Thai Wok organizuje konkurs. Nagrodą główną wycieczka do Azji

Thai Wok we współpracy z marką Manto i klubem sztuk walki Copacabana zorganizował wielki konkurs, w którym do wygrania jest ponad 500 nagród, w tym wyjazd do Azji dla 2 osób, ubrania z limitowanej kolekcji Manto by Thai Wok czy karnety na treningi sztuk walki.
O autorze
1 min czytania 2022-04-22

Kampania konkursowa ma głównie charakter wizerunkowy – skupia się na pozycjonowaniu marki w świadomości konsumentów, informowaniu o konkursie i zachęceniu do wzięcia udziału. Jest to pierwszy konkurs konsumencki Thai Woka z szeroką kampanią medialną. Działania prowadzone są z wykorzystaniem kilku platform, a dotarcie do wyznaczonej grupy docelowej możliwe jest dzięki stałej obecności komunikatów w różnych kanałach, m.in. mediach społecznościowych, playerze YouTube, sieci reklamowej Google, radiu czy wybranych nośnikach outdoor w galeriach handlowych.

Zależało nam na wprowadzeniu w działania marki aktywności dających realną wartość dla naszego codziennego konsumenta i stworzeniu prostego mechanizmu konkursowego. Dlatego zdecydowaliśmy się na wykorzystanie popularności naszych klasyków z woka. Klient kupując dowolne danie z woka z lemoniadą otrzymuje zdrapkę, którą rejestruje wraz z paragonem na stronie konkursowej i opisuje czym jest dla niego tajska kuchnia. Ku naszemu zaskoczeniu już w pierwszych dniach konkursu wpłynęło tyle zgłoszeń, że trzykrotnie przekroczyły ona nasze zakładane oczekiwania. Natomiast ilość zestawów tj. danie z woka + lemoniada, osiągnęła 100% wzrost sprzedaży. Jesteśmy pierwszą marką azjatycką w segmencie quick service restaurant, która prowadzi tego typu działania, tym bardziej cieszymy się z pierwszych sukcesów – mówi Nina Żukowska, dyrektor marketingu Thai Wok.

Konkurs konsumencki, powstał na canvie zaangażowania marki w jeden z najbardziej popularnych sportów Tajlandii, czyli muay thai – tajski boks. Partnerami konkursu jest klub sztuk walki Copacabana oraz marka produkująca ubrania dla trenujących sztuki walki Manto.

W ramach współpracy marek powstała specjalna edycja zielonych pudełek Thai Woka promujących konkurs oraz limitowana edycja ubrań treningowych sygnowana grafiką Thai Woka zaprojektowaną przez ilustratorkę Izę Dudzik.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj