eBay uruchamia platformę Imperfects, aby dać drugie życie nieidealnym ubraniom

eBay uruchamia platformę Imperfects, aby dać drugie życie nieidealnym ubraniom
eBay postanowił ratować odzież i akcesoria, które ze względu na drobne wady trafiłyby na wysypisko śmieci. Klienci mogą zakupić produkty od znanych i luksusowych marek, oszczędzając pieniądze i chroniąc środowisko.
O autorze
1 min czytania 2022-04-27

Jak podkreśla eBay, do zanieczyszczenia Ziemi w ogromnej mierze przyczynia się branża mody – co tydzień na wysypiska w Wielkiej Brytanii trafia 13 milionów sztuk odzieży*. Aby zachęcić kupujących do dbania o planetę – jednocześnie umożliwiając im oszczędzanie na zakupach – eBay UK uruchomił platformę Imperfects. Na premierę serwisu wybrano nieprzypadkową datę – 22 kwietnia, czyli Dzień Ziemi.

Wraz z rosnącą presją finansową i kryzysem klimatycznym, które wciąż są bardzo ważne dla konsumentów, z dumą wprowadzamy Imperfects jako kolejną drogę, która pomaga zapobiegać wyrzucaniu artykułów modowych na wysypisko śmieci – powiedziała Jemma Tadd, szefowa działu mody w eBay UK.

W ofercie eBay Imperfects znajdują się ubrania, buty i akcesoria od ponad 100 znanych marek takich jak Puma, Yves Saint Laurent, North Face, Timberland, Off White czy Fila. Produkty te są uważane za nowe, jednak nie mogą znaleźć się w regularnej sprzedaży oryginalnych producentów ze względu na drobne wady fabryczne – zadrapanie, brak guzika lub luźne nitki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aby zapobiegać marnowaniu produktów modowych, eBay udostępni je na swojej platformie ze zniżką sięgającą do 60% i z darmową dostawą. Co istotne, wszelkie niedoskonałości ubrań i akcesoriów są wyraźnie opisane w ofercie i opatrzone zdjęciami, dzięki czemu klienci dokładnie wiedzą, jak wygląda produkt przed kupnem. 

Oxfam, Second Hand, wrzesień 2021

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS
eBay wraca do Polski. Celem firmy jest to, aby stać się jedną z trzech największych platform e-commerce w naszym kraju.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 2
Wprowadzanie do sprzedaży nieidealnych produktów stało się popularne w branży spożywczej. Sieci takie jak Carrefour, Kaufland czy Lidl postanowiły ratować owoce i warzywa, które wyglądem odbiegają od ideałów, aby wspierać lokalnych dostawców i niemarnowanie żywności.