Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ammalfi Fashion razem z DKNY i Lauren Ralph Laren przekazuje 2 000 sztuk bielizny dla uchodźców z Ukrainy

Ammalfi Fashion – polski dystrybutor marek premium zaangażował w pomoc partnerów biznesowych i w efekcie przekazał 2 000 kompletów bielizny i piżam od DKNY i Lauren Ralph Lauren dla kobiet, które przybywają do Polski z Ukrainy. Produkty trafiły już do Centrum Pomocy na Puławskiej 20 w Warszawie.
O autorze
2 min czytania 2022-05-04

Sytuacja w sąsiedniej Ukrainie wymaga nieustannej mobilizacji sił w celu niesienia pomocy potrzebującym. Chociaż pomoc płynie z każdej strony, nadal są produkty, na które jest deficyt. To między innymi bielizna dzienna i nocna.

W odpowiedzi na to firma Ammalfi Fashion przekazała 700 nowych piżam i 1300 kompletów bielizny wysokiej jakości od DKNY i Lauren Ralph Lauren do warszawskiego Centrum Pomocy przy Puławskiej 20, które działa na zasadzie free shopu. Miejsce to zostało uruchomione w celu dostarczenia uchodźcom z Ukrainy aktualnie potrzebnych produktów, w tym m.in. odzieży.

W ten sposób, kobiety przebywające w tymczasowych punktach pomocowych, zostaną zaopatrzone w podstawowe akcesoria bieliźniane, których często, z uwagi na konieczność szybkiej emigracji, nie udało im się zabrać ze sobą.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Jako Centrum Pomocy staramy się działać jak najbardziej efektywnie, dlatego stale aktualizujemy informacje o darach, na które obecnie jest zapotrzebowanie. W ostatnim czasie, produktem deficytowym stała się nowa bielizna dzienna i nocna, której potrzebuje każda kobieta. Nasz punkt odwiedza niemal 600 osób dziennie, więc zapotrzebowanie jest ogromne. Sytuacja wojenna w sąsiedniej Ukrainie, przypomina nam o stałej potrzebie działań dla potrzebujących. Kiedy tylko dostaliśmy informację, że Centrum Pomocy przy Puławskiej 20 w Warszawie, działające na zasadach wolnego butiku dla uchodźców, aktualnie zbiera akcesoria bieliźniane i nocne, nie mogliśmy przejść obojętnie i zdecydowaliśmy się działać. W tej wyjątkowej sytuacji, w której znalazły się ukraińskie kobiety, postanowiłyśmy zorganizować datek materialny w postaci wysokiej jakości piżam i kompletów bielizny, które pochodzą od reprezentowanych przez nas marek – mówi Brunon Odolczyk z Centrum Pomocy Puławska 20.

W akcję Ammalfi chętnie zaangażowały się zagraniczne marki – DKNY i Lauren Ralph Lauren.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nasi zagraniczni partnerzy – DKNY i Lauren Ralph Lauren również szukają sposobów na to jak efektywnie pomagać, dlatego zdecydowali przyłączyć się do naszej inicjatywy i przekazać wspólnie z nami w sumie 2 000 wysokiej jakości produktów – tłumaczy Paulina Zawadzka, co-owner Ammalfi Fashion. 
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Cieszymy się, że zarówno polskie jak i zagraniczne firmy cały czas są gotowe do niesienia pomocy. Wsparcie otrrzymane od Ammalfi Fashion, marki, która zaangażowała się w dostarczenie kilku tysięcy kompletów wysokiej jakości bielizny i piżam, jest dokładną odpowiedzią na aktualne potrzeby. Wierzymy, że dzięki temu działaniu kobiety z Ukrainy, choć w delikatny sposób będą mogły poczuć się lepiej w tej ciężkiej sytuacji – dodaje Brunon Odolczyk z Centrum Pomocy Puławska 20.

Jednym z najważniejszych aspektów pomocy jest jej efektywność. Firmy specjalizujące się w różnych branżach, mogą śledzić obecne informacje związane z poszukiwanymi darami i w zależności od swojej specjalizacji, inicjować oddolne zbiórki wewnątrz firmy, a następnie dostarczać swoje produkty do miejsc zbiórek. W ten sposób marki mogą być pewne, że oferowane dary zostaną w pełni wykorzystane zgodnie z ich przeznaczeniem.