Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Dr.Max Drogeria stawia na MediaHub

Dr.Max Drogeria wybrała MediaHub do obsługi mediowej. Klient został pozyskany w wyniku wygranego przetargu.
O autorze
0 min czytania 2022-05-06

Działania reklamowe Dr.Max Drogeria prowadzone są pod hasłem „Zostań Maxymalistką” i objęły swym zasięgiem radio, OOH, digital oraz współpracę z influencerami. Kreację do kampanii, która potrwa do czerwca przygotowała agencja Opus B.

– Na decyzję o wyborze MediaHub wpłynęła zaproponowana strategia mediowa, a także doskonałe zrozumienie grupy docelowej. Dr.Max Drogeria to odpowiedź dla najbardziej wymagających konsumentek – „maxymalistek”. Są nimi kobiety, które zawsze chcą maksymalnych promocji i maksymalnego wyboru. To dla nich stworzyliśmy internetową drogerię, która sprosta ich oczekiwaniom – mówi Jakub Walczak, dyrektor marketingu w Dr.Max Polska.