Adrianna Morze nową dyrektorką marketingu i komunikacji w DB Schenker

Z początkiem maja br., Adrianna Morze objęła stanowisko dyrektor marketingu i komunikacji w Klastrze North & East Europe w firmie DB Schenker, będącej liderem w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw i rozwiązań logistycznych w obszarze transportu lądowego, lotniczego i oceanicznego.
O autorze
1 min czytania 2022-05-11

Obok bieżącego zarządzania strategią wizerunkową i komunikacyjną firmy, do zadań Adrianny należy też m.in. rozwinięcie nowoczesnych narzędzi z obszarów digital oraz automation marketingu, a także wsparcie zespołu sprzedaży. Dołączenie Adrianny Morze do DB Schenker oznacza również integrację dwóch zespołów, które do tej pory funkcjonowały w strukturze firmy oddzielnie – marketingu i komunikacji.

Adrianna Morze do DB Schenker przechodzi z FM Logistic, gdzie na stanowisku kierownika ds. marketingu i komunikacji odpowiedzialna była za kreację i implementację strategii komunikacji oraz bieżącą realizację działań marketingowych firmy w czterech krajach Europy Centralnej (Polska, Czechy, Słowacja oraz Węgry).

Wcześniej Adrianna Morze pracowała na stanowisku senior PR managera w agencji Ogilvy PR (Cohn&Wolfe), a także w Havas PR, prowadząc projekty głównie w obszarze komunikacji korporacyjnej.

Monika Pachniak-Radzińska, dotychczasowa dyrektor komunikacji w klastrze NEE DB Schenker, objęła stanowisko doradcy zarządu ds. komunikacji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj