Urszula Frąckiewicz-El Ghaouati jest związana z Grayling Poland od stycznia 2020 r. Dołączyła wówczas do rosnącego działu komunikacji korporacyjnej na stanowisko account managera, aby kierować zespołem obsługującym klienta z obszaru finansów i technologii. Wcześniejsze doświadczenia zdobywała przy projektach komunikacji korporacyjnej z obszarów turystyki i hotelarstwa, sektora finansowo-motoryzacyjnego, branży technologicznej oraz FMCG. Pracowała zarówno po stronie agencji, jak i klienta. Urszula ma także kilkuletnie doświadczenie w działalności w trzecim sektorze. Obecnie odpowiada również za koordynację i realizację działań komunikacyjnych i marketingowych Grayling Poland.
Klaudia Makiej od ponad 2 lat związana jest z branżą public relations, z czego ponad rok spędziła w Grayling Poland. Obszarem jej specjalizacji jest komunikacja korporacyjna, social media i CSR. W czasie swojej pracy zawodowej realizowała działania dla klientów z branży deweloperskiej, a obecnie wspiera klienta z branży finansowej-technologicznej. Jako senior account executive odpowiada za planowanie i koordynowanie komunikacji B2B w kanałach społecznościowych oraz prowadzenie projektu z zakresu CSR we współpracy z organizacją pozarządową.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Na stanowisko senior account executive awansował także Aleksander Markiewicz z działu Public Affairs. Aleksander posiada dwuletnie doświadczenie w branży, które zdobył w Grayling Poland. Wcześniej pracował jako analityk big data, a początki swojej zawodowej ścieżki zaczynał w kancelarii prawniczej. W swoim portfolio ma pracę dla klientów z branży energetycznej, finansowej, a także motoryzacyjnej.
Kolejne awanse w Grayling wynikają z indywidualnych ścieżek rozwoju każdego z nas. Cieszę się, że nasi konsultanci rozwijają się, zdobywają nowe kompetencje i coraz większą samodzielność w realizowaniu projektów. Widzę, jak to jest dla nich ważne i motywujące – mówi Klara Banaszewska, dyrektor generalna Grayling Poland.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024