Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Awanse w zespole Grayling Poland

Z początkiem kwietnia Urszula Frąckiewicz-El Ghaouati awansowała na stanowisko senior account managera w Grayling Poland, z kolei Klaudia Makiej z działu komunikacji korporacyjnej oraz Aleksander Markiewicz z zespołu Public Affairs, awansowali na stanowisko senior account executive.
O autorze
1 min czytania 2022-05-17

Urszula Frąckiewicz-El Ghaouati jest związana z Grayling Poland od stycznia 2020 r. Dołączyła wówczas do rosnącego działu komunikacji korporacyjnej na stanowisko account managera, aby kierować zespołem obsługującym klienta z obszaru finansów i technologii. Wcześniejsze doświadczenia zdobywała  przy projektach komunikacji korporacyjnej z obszarów turystyki i hotelarstwa, sektora finansowo-motoryzacyjnego, branży technologicznej oraz FMCG. Pracowała zarówno po stronie agencji, jak i klienta. Urszula ma także kilkuletnie doświadczenie w działalności w trzecim sektorze. Obecnie odpowiada również za koordynację i realizację działań komunikacyjnych i marketingowych Grayling Poland.

Klaudia Makiej od ponad 2 lat związana jest z branżą public relations, z czego ponad rok spędziła w Grayling Poland. Obszarem jej specjalizacji jest komunikacja korporacyjna, social media i CSR. W czasie swojej pracy zawodowej realizowała działania dla klientów z branży deweloperskiej, a obecnie wspiera klienta z branży finansowej-technologicznej. Jako senior account executive odpowiada za planowanie i koordynowanie komunikacji B2B w kanałach społecznościowych oraz prowadzenie projektu z zakresu CSR we współpracy z organizacją pozarządową.

Na stanowisko senior account executive awansował także Aleksander Markiewicz z działu Public Affairs. Aleksander posiada dwuletnie doświadczenie w branży, które zdobył w Grayling Poland. Wcześniej pracował jako analityk big data, a początki swojej zawodowej ścieżki zaczynał w kancelarii prawniczej. W swoim portfolio ma pracę dla klientów z branży energetycznej, finansowej, a także motoryzacyjnej.

Kolejne awanse w Grayling wynikają z indywidualnych ścieżek rozwoju każdego z nas. Cieszę się, że nasi konsultanci rozwijają się, zdobywają nowe kompetencje i coraz większą samodzielność w realizowaniu projektów. Widzę, jak to jest dla nich ważne i motywujące – mówi Klara Banaszewska, dyrektor generalna Grayling Poland.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj