Domino's Pizza promuje serial „Stranger Things”. Powstała aplikacja do zamawiania pizzy… siłą umysłu

Domino's Pizza promuje serial „Stranger Things”. Powstała aplikacja do zamawiania pizzy… siłą umysłu

Z okazji zbliżającej się premiery czwartej części „Stranger Things” Domino’s Pizza i Netflix uruchamiają aplikację „Mind-Ordering”. W ramach kampanii powstał także spot promocyjny wzorowany popularnym serialem.

Finałowy sezon „Stranger Things” zbliża się wielkimi krokami. Z tej okazji Netflix podejmuje współprace z popularnymi markami w celu kreatywnego promowania swojego serialu. Niedawno Doritos opublikował zwiastun nadchodzącego wirtualnego koncertu „Upside Down” w klimacie lat osiemdziesiątych. Tym razem gigant streamingowy postawił na współpracę z marką Domino’s Pizza.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach kampanii promującej serial, marki zaprezentowały spot osadzony w świecie bohaterów z Hawkins. W filmie widzimy Gatena Materazzo jako Dustina oraz Caleba McLaughlina w roli Lucasa. Podczas wizyty w jednym z lokali Domino’s Pizza, chłopcy rozmawiają o nadprzyrodzonych zjawiskach i pewnym abstrakcyjnym pomyśle – zamawianiu pizzy siłą woli. Tymczasem w tajnym Hawkins National Laboratory naukowcy odkryli, iż możliwe jest składanie zamówienia na odległość dzięki tajemniczym zdolnościom telekinetycznym.

Krótki film kończy się znanym z serialu motywem muzycznym, a na ekranie wyświetla się logo „Mind Ordering” – nowej aplikacji do zamawiania pizzy „siłą umysłu”.

Domino’s Pizza zachęca do pobrania aplikacji, za pomocą której użytkownicy „przenoszą się” do roku 1986 i wcielają się w rolę obiektu testowego w tajnym laboratorium w Hawkins.

Aby przyjąć zamówienie, aplikacja wykorzystuje funkcje rozpoznawania twarzy i śledzenia wzroku użytkownika. Realizacja zamówienia jest możliwa dzięki wykonywaniu określonych ruchów głowy i gałek ocznych oraz stosowania odpowiedniej mimiki. Chociaż technologia rozpoznawania twarzy spotyka się z krytyką, Domino's Pizza zapewnia, że narzędzia, z których korzysta, nie przechowują żadnych danych twarzy, które mogłyby posłużyć do osobistej identyfikacji osób.

„Mind Ordering” to nie tylko platforma do nowoczesnego zamawiania pizzy. Aplikacja zapewnia fanom serialu rozrywkę i różne doświadczenia inspirowane tematyką „Stranger Things”.

Domino's Pizza w ramach kampanii wypuszcza także limitowaną edycję pudełek na pizzę w stylu lat 80.

 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Domino's Pizza (@dominos)

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij