Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Panthers Wrocław na TikToku. Platforma oficjalnie została partnerem medialnym klubu

Celem obecności klubu na TikToku, który oficjalnie został jego partnerem medialnym, jest budowa popularności sportów amerykańskich w Polsce oraz rozpoznawalności Panthers zarówno w kraju, jak i za granicą.
O autorze
1 min czytania 2022-05-20

Panthers Wrocław to wrocławski klub sportów amerykańskich, z którego wywodzą się futboliści amerykańscy o tej samej nazwie, a także drużyny Softball, Lacrosse, Ultimate i młodzieżowe oddziały Juniors oraz Minis. Każda z nich regularnie notuje sukcesy – także na międzynarodowej arenie – co tylko napędza rozwój klubu, a ten coraz mocniejszą ekspozycję medialną.

Wybór TikToka, jako kolejnej platformy komunikacyjnej klubu nie jest przypadkowy. Według różnych szacunków w całej Europie liczba użytkowników tego medium już w tym momencie sięga ponad 100 mln. O tym, że warto wykorzystywać go w komunikacji, świadczy chociażby to, że ma on najwyższe wskaźniki zaangażowania w mediach społecznościowych. Na pewno przyczynia się do tego forma. Krótkie, kreatywne filmiki, które przykuwają uwagę, a także viralowy potencjał dystrybucji materiałów.

TikTok jest globalną marką. Z Panthers Wrocław dążymy do tego samego. Chcemy wyjść mocno poza granice Polski, co dzieje się już teraz m.in. dzięki uczestnictwu naszych futbolistów w elitarnych rozgrywkach European League of Football. Wchodząc na tę platformę, planujemy odświeżyć nasz content i dotrzeć do nowych grup odbiorców. To jednocześnie krok w kierunku popularyzacji sportów amerykańskich w naszym kraju, w tym futbolu, który czy to w Niemczech, czy swojej kolebce – Stanach Zjednoczonych – rokrocznie bije kolejne rekordy oglądalności – mówi Michał Latoś, prezes zarządu Panthers Wrocław. Jak dodaje – Wierzymy, że przybliżając życie drużyny i klubu, pokazując wyjątkowy klimat, jaki towarzyszy rozgrywkom czy przedstawiając ciekawostki, zachęcimy kolejne osoby do zainteresowania się każdą z naszych dyscyplin, a w dalszej kolejności także przyjścia na nasze mecze.

Futboliści Panthers swój drugi sezon w ramach European League of Football rozpoczną już 5 czerwca inauguracyjnym meczem domowym na Stadionie Olimpijskim we Wrocławiu. To m.in. materiały z tych ligowych spotkań zobaczą również użytkownicy TikToka.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj