Rosjanie chwalą się podróbkami Coca-Coli, Fanty i Sprit'e, a Netflix zwalnia pracowników (podcast)

Rosjanie chwalą się podróbkami Coca-Coli, Fanty i Sprit'e, a Netflix zwalnia pracowników (podcast)

Rosjanie chwalą się podróbkami Coca-Coli, Fanty i Sprite'a. Z kolei Netflix powoli ustępuje miejsce na tronie platform VOD. Firma zaczyna zwalniać pracowników. Sprawdź najnowszy odcinek podcastu Marketing Przegadany.

Rosjanie stworzyli własną Coca-Colę

Napój typu cola to jeden z najpopularniejszych kolorowych gazowanych napoi. Oprócz oczywiście największych gigantów tego rynku – Coca-Coli, Pepsi i Dr. Peppera istnieje wiele lokalnych wersji, które mniej lub bardziej przypominają XIX-wieczne oryginały. Nie każde z nich chwalą się jednak, że są podróbkami. Rosja nie widzi w tym problemu. CoolCola, Street i Fancy mają zastąpić kolejno: Coca-Colę, Sprite'a i Fantę na rosyjskim rynku. To z powodu nałożonych przez zachód sankcji. Czy rosyjskie odpowiedniki będą tak chętnie kupowane, co oryginały?

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Netflix zwalnia pracowników

Po raz pierwszy od dekady Netflix zaczął tracić subskrybentów. Firma poinformowała o utracie ok. 200 tys. klientów I kwartału 2022 r. W kolejnych kwartałach ma odejść nawet kolejne 2 mln subskrybentów. Z tego powodu Netflix nie tylko chce zrobić przetasowanie swojej oferty, ale również.... redukuje etaty. 150 pracowników w Ameryce Północnej zostanie zwolnionych, to stanowi 2% wszystkich zatrudnionych przez firmę w obu Amerykach. Czy Netflix wkrótce zostanie zdetronizowany?

KRRiT sprawdzi, co oglądasz

Rząd zaproponował projekt, wedle którego KRRiT będzie mogło przeprowadzać własne badania dot. oglądalności i słuchalności. Powód? TVP i Polskie Radio nie są zadowolone z badań Radio Track i Nielsena. Już od dawna myślano nad alternatywnymi rozwiązaniami. Prywatne podmioty, takie jak UPC, PLAY, Multimedia Polska czy Netia ostrzegają, że to może doprowadzić do inwigilacji odbiorców. Czy KRRiT będzie śledzić to, co słuchamy i oglądamy?

Sprawdź, co do powiedzenia w tych tematach mają Wojtek Walczak i Damian Jemioło w najnowszym odcinku Marketing Przegadany.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij