Labcon rozpoczął współpracę z marką Kamis

Agencja kreatywna Labcon (Group One) rozpoczęła współpracę z marką Kamis (McCormick Polska S.A.). Spółka będzie odpowiedzialna za opracowanie strategii, idei kreatywnej i realizację całorocznej komunikacji influencerskiej. Współpraca jest wynikiem wygranej w przetargu i rozpoczęła się w maju 2022 r.
O autorze
0 min czytania 2022-05-23

– Już oficjalnie możemy poinformować, że oferta Labconu okazała się być najlepszą, zarówno pod względem strategicznym, jak i kreatywnym. Nie wspominając już o rewelacyjnej atmosferze w trakcie naszego spotkania. Niezwykle cieszę się z nadchodzącej współpracy – mówi Agnieszka Witczak, marketing manager Polska w McCormick & Company.

W ramach współpracy Labcon zajmie się stworzeniem parasolowej strategii komunikacji influencerskiej, opracowaniem pomysłu kreatywnego, doborem influencerów oraz będzie odpowiedzialny za koordynację współpracy – od negocjacji po egzekucję. Wspólne działania rozpoczyna kampania dotycząca grillowania.