Spot opowiada historię dziewczynki i jej rodziców, którzy znani są widzom z wcześniejszych kampanii Orange. Tym razem poznajemy także jej najlepszą przyjaciółkę wraz z rodzicami. Bohaterki muszą się rozdzielić – choć spędzają wakacje w tym samym czasie, jednak w zupełnie innych miejscach. Dzięki Orange nie stanowi to jednak dla nich problemu, ponieważ rodzice mają na wakacje 300 GB internetu extra, a do tego smartfon 5G. Przez to zyskują swobodę i pełnię wakacyjnej beztroski bez ograniczeń, a przyjaciółki są na bieżąco z wakacyjnymi atrakcjami, których doświadczają.
Za kreację spotów w reżyserii Państwa Rodzeństwa odpowiadają agencja Leo Burnett we współpracy z Orange Polska. Nad produkcją czuwało studio Graffiti, za postprodukcję odpowiedzialne było studio Orka, a za udźwiękowienie spotów Lunapark. Planowanie i zakup mediów zostały powierzone domowi mediowemu Value Media. Za odsłonę kampanii w social mediach odpowiada Follow Agency.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Wielokanałowa kampania ma odsłony w telewizji, social mediach, digitalu i radiu.